جتور شانگهای L9

جتور شانگهای L9 با ابعادی بزرگتر از فیدلیتی رونمایی شد

نسل جدید خودرو بهمن فیدلیتی با نام جتور شانگهای L9 در چین معرفی شد. در ادامه با مشخصات، طراحی و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

فیدلیتی که یکی از پرفروش‌ترین خودروهای چینی در بازار ایران است توسط شرکت چری و با برند جتور طراحی شده بود و این خودرو در ایران با نام Fidelity توسط گروه خودروسازی بهمن مونتاژ و عرضه شد. اسم اصلی این خودرو جتور ایکس 70 بود که تولید آن از سال 2018 میلادی کلید خورد. در ادامه در سال 2020 این خودرو فیس لیفت یا بازنگری در طراحی شد و نسل جدید با نام جتور ایکس 70 پلاس به بازار رسید.

مجموعه چری در ماه اکتبر، خط تولید خودروهای برقی خود را افتتاح کرد و در همان زمان تصاویری از شانگهای L6 که نسخه رسمی کانسپت جتور ایکس 2 بود، منتشر کرد و حالا تصاویر رسمی شانگهای L9 نیز منتشر شده است.

معرفی برخی ویژگی های جتور شانگهای L9

در مورد شانگهای L9 گفتنی است که این خودرو، نسخه فیس لیفت یا بازنگری شده در طراحی جتور ایکس 90 است که این نسخه فیس لیفت شده در روسیه، با پسوند پلاس عرضه شده است. یعنی شانگهای ال 9 همان جتور ایکس 90 پلاس است؛ البته با اندکی تغییرات جزئی. خودروی شانگهای ال 9 در ابعاد 4.86 متر طول، 1.92 متر عرض، 1.79 متر ارتفاع و 2.85 متر فاصله محوری و جتور ایکس 90 پلاس هم در ابعاد 4.85 متر طول و ارتفاع 1.78 متر از یکدیگر تفاوت دارند.

جتور شانگهای L9

بنا بر گفته‌های افشاگران و بر اساس شواهد، در داخل کابین این خودرو همانند جتور ایکس 90 شاهد یک صفحه نمایش لمسی برای ابزارهای مجازی و سیستم چندرسانه‌ای لمسی خواهیم بود.

پیشرانه این خودروی هیبریدی شامل یک موتور برقی و یک موتور ۱.۵ لیتری توربو بنزینی است که توان تولید قدرت تا 156 اسب بخار را دارد. بنا بر گفته‌ها در این خودرو یک باتری ۱۹.۴۳ کیلووات‌ساعتی قرار گرفته است که در حالت تمام برقی توان پیمایش مسافت 84 کیلومتری را خواهد داشت.

باید منتظر تاریخ 14 نوامبر، یعنی روز عرضه جتور شانگهای ال 9 باشیم تا اطلاعات کاملی درباره این خودرو جدید چینی به‌دست بیاوریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*