گوشی ردمی K70 Pro

گوشی ردمی K70 Pro با ۲۴ گیگ رم آماده نبرد با بزرگان بازار می‌شود + نتایج بنچمارک

گوشی ردمی K70 Pro در قامت یک پرچمدار توانمند با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و ۲۴ گیگابایت رم در راه است تا لرزه بر اندام تمام رقبا بیاندازد.

ردمی سه روز دیگر، چهارشنبه ۸ آذر ماه از گوشی‌های سری ردمی کی ۷۰ خودش در چین رونمایی خواهد کرد. این خانواده در سه نسخه مختلف طراحی شده است. این گوشی‌ها شامل ردمی K70e با چیپست دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا، ردمی K70 استاندارد با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و چند پله بالاتر از این دو، ردمی K70 Pro با قدرتمندترین چیپست دنیای اندروید، اسنپدراگون ۸ نسل ۳ می‌شوند.

گزارش جدیدی در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده که به پیکربندی حافظه دو مدل معمولی و پرو ردمی کی ۷۰ می‌پردازد. اما در کنار آن شاهد حضور نسخه پرو این خانواده در پلتفرم بنچمارک‌گیری Geekbench با ظرفیت رم شگفت‌انگیز ۲۴ گیگابایتی نیز هستیم. ما تا پیش از این فکر می‌کردیم که حداکثر ظرفیت رم این مدل ۱۶ گیگابایت خواهد بود!

گوشی ردمی K70 Pro

اول از همه با گزارشی که منتشر شده شروع می‌کنیم. بر اساس آن، ردمی کی ۷۰ در سه پیکربندی مختلف عرضه خواهد شد که شامل ۱۶ گیگ رم + ۱ ترابایت حافظه، همین میزان رم با ۵۱۲ گیگ حافظه و یک مدل دیگر با ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی می‌شود. دو مدل رده‌پایین‌تر در رنگبندی مشکی، نقره‌ای، آبی و صورتی عرضه خواهند شد. در حالی که نسخه ۱ ترابایتی در سه نسخه مشکی، نقره‌ای و صورتی موجود می‌شود.

در آن سمت، گوشی ردمی K70 Pro نیز با سه پیکربندی وارد بازار می‌شود. بالارده‌ترین مدل آن به یک رم شگفت‌انگیز ۲۴ گیگابایتی با ۱ ترابایت حافظه داخلی مجهز است. دومین مدل با ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود و ارزان‌ترین مدل هم همین میزان رم با ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی را یدک می‌کشد. هر سه نسخه در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی به‌فروش خواهند رسید.

نتایج بنچمارک گوشی ردمی K70 Pro با ۲۴ گیگ رم

بنچمارک گوشی ردمی K70 Pro

نسخه پرو این خانواده با ۲۴ گیگابایت رم، چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام و اندروید ۱۴ نیز در پلتفرم بنچمارک‌گیری Geekbench رویت شده است. این گوشی توانسته ۲،۱۰۱ امتیاز و ۶۵،۲۵۴ امتیاز را از آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به‌دست بیاورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*