شارژ آنی اکانت پرمیوم اسپاتیفای و گرامرلی با تضمین قیمت

خرید اشتراک پرمیوم ارزان اسپاتیفای و گرامرلی از آی گیم

در چند سال اخیر شاهد ورود اپلیکیشن‌ها و سرویس‌هایی به بازار بوده‌ایم که با امکانات ویژه خود توانسته‌اند تجربه کاربری بهتری را برای ما رقم بزنند. اسپاتیفای یکی از همین پلتفرم‌ها است که امکان استریم زنده و دسترسی به طیف وسیعی از آهنگ‌ها را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

یکی از دیگر از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های پرطرفدار گرامرلی نام دارد که می‌تواند برای بهبود رایتینگ (Writing) به زبان انگلیسی به کاربران خود کمک کند. متاسفانه این سرویس‌ها تمامی امکانات منحصربه‌فرد خود را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار نمی‌دهند. شما برای دسترسی کامل به امکانات این اپلیکشن‌ها باید به سراغ خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای و خرید اکانت پرمیوم گرامرلی بروید.

اکانت پرمیوم اسپاتیفای چیست؟

اگر به دنبال شنیدن آهنگ‌ ها و پادکست‌ های مورد علاقه‌‌تان هستید، خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای یکی از بهترین گزینه‌‌هاست. شما می‌توانید با خرید اسپاتیفای، به‌صورت آنلاین به مجموعه‌ای از موزیک‌ها و پادکست‌های مختلف دسترسی پیدا کنید. سایت آی گیم تمام اکانت های پرمیوم برنامه های پولی اعم از اکانت پرمیوم اسپاتیفای و گرامرلی را با تضمین قیمت و پشتیبانی تلفنی و آنلاین به فروش می‌رساند. اگر قصد خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای ارزان، قانونی و قابل تمدید دارید می‌توانید به این آدرس (https://igame.ir/proacc/50168/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d9%be%d8%b1%d9%85%db%8c%d9%88%d9%85-%d8%a7%d8%b3%d9%be%d8%a7%d8%aa%db%8c%d9%81%d8%a7%db%8c/) مراجعه کنید.

اگر شما نیز یکی از طرفداران پلتفرم اسپاتیفای باشد، احتمالا با محدودیت‌های موجود در نسخه معمولی این سرویس آشنا هستید. این محدودیت‌ها می‌توانند به صورت مستقیم تجربه کاربری را تحت‌تاثیر قرار دهند و حتی باعث کاهش تمایل کاربران به استفاده از سرویس اسپاتیفای شوند. اکانت پرمیوم اسپاتیفای در واقع اشتراک پولی پلتفرم Spotify است که امکان دسترسی به امکانات ویژه این سرویس را برای کاربران فراهم می‌کند. کاربران سرویس اسپاتیفای می‌توانند در ازای پرداخت مبلغ 9.99 دلار در هر ماه، از تمامی امکانات منحصربه‌فرد اسپاتیفای بهره‌مند شوند.

تفاوت‌های موجود میان اکانت رایگان و پرمیوم اسپاتیفای

بسیاری از کاربران اسپاتیفای با مزایای خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای آشنا نیستند و تصور می‌کنند که در نسخه رایگان امکان دسترسی به تمامی امکانات این پلتفرم برای آن‌ها فراهم شده است. اما همان‌طور که می‌دانید، استفاده از نسخه رایگان اسپاتیفای با محدودیت‌های فراوانی همراه است. 

خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای این محدودیت‌ها را به طور کامل از بین می‌برد و امکان دسترسی نامحدود به امکانات اسپاتیفای را برای شما فراهم می‌کند. در ادامه با برخی از تفاوت‌های اصلی موجود میان اکانت رایگان و پرمیوم اسپاتیفای آشنا می‌شویم.

امکان دانلود آهنگ‌ها

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های اکانت رایگان و پرمیوم اسپاتیفای در این است که در نسخه رایگان اسپاتیفای امکان دانلود آهنگ‌ها برای کاربران فراهم نیست. در نتیجه شما برای گوش دادن به موسیقی باید به شبکه اینترنت متصل باشید. بهترین راه‌حل برای برطرف کردن این مشکل، خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای است. شما می‌توانید با خرید اکانت پرمیوم بیش از 10000 آهنگ را در تلفن همراه یا رایانه شخصی خود دانلود کنید و از طریق 5 دستگاه متفاوت به این آهنگ‌ها دسترسی داشته باشید.

عدم وجود تبلیغات در اکانت پرمیوم

نسخه رایگان اسپاتیفای شباهت بسیار زیادی به رادیو دارد. در واقع شما باید به هر چیزی که در نسخه رایگان اسپاتیفای برای شما پخش می‌شود، گوش دهید. این بدان معنا است که در نسخه رایگان اسپاتیفای امکان رد کردن تبلیغات برای کاربران فراهم نیست. اما با خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای شما می‌توانید به راحتی تمامی تبلیغات را رد کنید و بدون توقف به آهنگ‌های مورد علاقه خود گوش دهید.

اسکیپ کردن آهنگ‌ها به صورت نامحدود

یکی از تفاوت‌های دیگری که در نسخه‌های رایگان و پرمیوم اسپاتیفای به چشم می‌خورد، امکان اسکیپ یا همان رد کردن آهنگ‌ها است. در نسخه رایگان اسپاتیفای شما نمی‌توانید بیش از 6 مرتبه از گزینه اسکیپ (Skip) استفاده کنید. به همین علت است که گفته می‌شود نسخه رایگان اسپاتیفای شبیه به رادیو است. 

خرید اشتراک برنامه های پولی ایفون و اندروید

خرید اشتراک برنامه های پولی ایفون و اندروید

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای امکان اسکیپ کردن آهنگ‌ها به صورت نامحدود است. در صورتی که تمایل دارید تنها به موزیک‌های مورد علاقه خود گوش کنید، می‌توانید به سراغ اکانت پرمیوم اسپاتیفای بروید.

اکانت پرمیوم گرامرلی چیست؟

گرامرلی (grammarly) یک سرویس آنلاین است که در سال 2009 میلادی در کشور اوکراین توسعه داده شد. هدف اصلی از توسعه و ایجاد این سرویس رفع اشکالات نگارشی و گرامری و جلوگیری از سرقت‌های علمی و ادبی است. زمانی که شما قصد دارید مطلبی را به زبان انگلیسی بنویسید و منتشر کنید، هر چقدر هم که به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید، باز هم امکان اشتباهات گرامری و نگارشی وجود دارد. در نتیجه ضرورت دارد که برای انتشار یک متن انگلیسی استاندارد، از امکانات گرامرلی استفاده کنید.

گرامرلی (Grammarly) یکی از بهترین نرم‌افزارهای آنلاین غلط‌یاب زبان انگلیسی است که به شما کمک می‌کند تا متن های مختلف را ویرایش و اشتباهات خود را تصحیح کنید. خرید اکانت گرامرلی به شما کمک می‌کند تا متن خود را از نظر سبک و لحن بهبود ببخشید.

متاسفانه سرویس گرامرلی در نسخه رایگان تمامی امکانات منحصربه‌فرد خود را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد. در واقع شما در نسخه رایگان گرامرلی تنها به 20 تا 30 درصد از امکانات این سرویس دسترسی خواهید داشت. برای دسترسی نامحدود به امکانات کاربردی این سرویس شما باید به سراغ خرید اکانت پرمیوم گرامرلی بروید. در صورتی که قصد خرید اکانت پرمیوم این سرویس را دارید، توجه داشته باشید که حتما باید از خدمات یک فروشگاه اینترنتی معتبر استفاده کنید.

مزایای خرید اکانت پرمیوم گرامرلی

در صورتی که قصد داشته باشید از نسخه رایگان گرامرلی استفاده کنید، تنها می‌توانید به امکانات ساده‌ای مانند بررسی متن از لحاظ غلط‌های املایی و نگارشی و پیشنهاد لغات جدید با توجه به درون‌مایه متن استفاده کنید. این امکانات در بسیاری از موارد نمی‌توانند برای شما کافی باشند و شما برای نوشتن یک متن استاندارد باید معیارهای دیگری را نیز مد نظر قرار دهید. تمامی این استانداردها در قالب اکانت پرمیوم گرامرلی در اختیار شما قرار می‌گیرند.

خرید اکانت پرمیوم دائمی و قابل تمدید از آی گیم

خرید اکانت پرمیوم دائمی و قابل تمدید از آی گیم

مهم‌ترین مزایای خرید اکانت پرمیوم گرامرلی عبارتند از:

  • بررسی متن از نظر 250 نکته دستوری و نگارشی
  • کمک به ساده‌نویسی و بهبود سبک
  • بررسی سرقت ادبی یا علمی
  • بررسی ساختار جملات و روش نشانه‌گذاری (Punctuation)
  • بررسی دستور زبان و سبک نگارشی

خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای و گرامرلی از سایت آی گیم

در صورتی که قصد خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای یا گرامرلی را دارید، باید به سراغ یک فروشگاه معتبر و شناخته‌شده بروید. فروشگاه اینترنتی آی گیم با ارائه خدمات مربوط به فروش اکانت پرمیوم اسپاتیفای و گرامرلی با بهترین کیفیت و کم‌ترین قیمت، توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. شما نیز می‌توانید برای خرید اکانت پرمیوم گرامرلی یا اسپاتیفای و دسترسی کامل به امکانات فوق‌العاده این سرویس‌ها به وبسایت آی گیم مراجعه کنید. سایت igame دارای اینماد و درگاه پرداخت قانونی است. فروشگاه اینترنتی آی گیم (igame.ir) به‌عنوان یکی از ارائه دهندگان خدمات خرید درون بازی، گیفت کارت و اکانت پرمیوم ارزان تمام برنامه‌های پولی، موانع را برای شما هموار کرده و بدون نیاز به راهکارهای پرداختی، خرید اکانت پرمیوم گرامرلی و اسپاتیفای را در سریع‌ترین زمان ممکن برای کاربران انجام می‌دهد. علاوه بر این، شما می‌توانید در جشنواره آی گیم، از تاریخ 5 آذر ماه الی 5 دی ماه، با تخفیفات بیشتری خدمات مورد نیاز خود را تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات و تخفیفات آی گیم از طریق کانال های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید: 

اینستاگرام: igameir

تلگرام: @igameir_official

آدرس: بلوار دکتر شریعتی، بن‌بست 1/9 ، ساختمان دیاموند، واحد 701

شماره تماس: 02191005060

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*