شرایط فروش کی ام سی ایکس 5

شرایط فروش خودرو جدید کی ام سی ایکس 5 برای آذرماه 1402 اعلام شد

شرایط فروش کی ام سی ایکس 5 در آذر 1402 اعلام شد. کرمان موتور شاسی بلند KMC X5 را به‌شکل نقدی در آذرماه به مشتریان عرضه می‌کند.

شرکت کرمان موتور قصد دارد از روز سه شنبه 7 آذر 1402 شاسی بلند چینی کی ام سی ایکس 5 را به‌شکل نقدی به بازار عرضه کند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش کی ام سی X5 کرمان موتور آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش کی ام سی ایکس 5 در آذر 1402

شرایط فروش کی ام سی ایکس 5

شرکت کرمان موتور در این طرح شاسی بلند ایکس 5 را با قیمت مصوب 1 میلیارد و 329 میلیون و 100 هزار تومان به‌شکل نقدی به فروش می‌رساند. این خودرو در مدل 1402، با وضعیت سند آزاد، با نرخ تاخیر در تحویل 3 درصد ماهانه و موعد تحویل اسفند 1402 عرضه می‌شود. همچنین امکان سفارش آن در رنگ‌های سفید، مشکی میکا متالیک، خاکستری طوسی روشن متالیک و قهوه‌ای متالیک نیز وجود دارد.

مشخصات فنی و امکانات رفاهی کی ام سی X5

گفتنی است جک ایکس 5 جدید به یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیری توربوشارژ GDI با پاشش مستقیم سوخت مجهز شده که می‌تواند حداکثر قدرتی برابر با 172 اسب بخار و حداکثر گشتاور 280 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

شرایط فروش کی ام سی ایکس 5

از امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو نیز می‌توان به آینه‌های جانبی تاشو برقی، کامپیوتر سفر، سنسور نور و باران، گرم‌کن صندلی‌های جلو، صندلی برقی راننده با حافظه، سامانه کنترل پایداری، تریم داخلی چرم مصنوعی دو رنگ، مانیتور اندرویدی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، یخ‌زدای مستقل شیشه جلو، ترمز پارک برقی، رینگ آلومینیومی 18 اینچی، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سقف پانوراما، تهویه اتوماتیک دوگانه، 4 عدد ایربگ، دی‌لایت و کروز کنترل اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*