گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج با برنامه‌های ناکارآمد کمتری عرضه خواهند شد

اگر از آن دسته کاربرانی باشید که از وجود برنامه‌هایی در پرچم‌داران قبلی سامسونگ که کاربردی نداشته و بیش‌تر فضای حافظه گوشی را اشغال می‌کردند ناراضی هستند، شاید از شنیدن این موضوع خوشحال شوید که در گوشی‌های جدید گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج خبری از برنامه‌های ناکارآمد نخواهد بود. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

سامسونگ اعلام کرده که بعضی از این نرم افزارها و اپلیکیشن‌هایی که کمتر توسط کاربران در پرچم‌داران قبلی استفاده شده بود به گوگل پلی منتقل شده، یا درون فروشگاه اپلیکیشن گلکسی قرار گرفته‌اند تا علاقمندان به آن‌ها دسترسی داشته باشند. بنابر گزارشات، تنها اپلیکیشن‌هایی که به صورت از قبل نصب شده در گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) و گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) قابل استفاده اند: مرورگر، مدیریت فایل، موزیک پلیر، گالری و ضبط کننده صدا خواهند بود.

یک ویدیوی ۱۴ ثانیه‌ای تقریبا به ما نشان می‌دهد که چه امکانات و اپلیکیشن‌هایی در گوشی قابل یافت است که در ادامه می‌تونید مشاهده کنید. شایان ذکر است که امروز در ساعت ۲۱:۳۰ می‌توانید پوشش زنده گجت نیوز از کنفرانس خبری سامسونگ را مشاهده کنید. در این کنفرانس خبری قرار است از پرچم‌داران جدید گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge رونمایی شود.

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*