مبینیو

آشنایی با مبینیو ، سرویس نظارت تصویری ابری مبین نت و کاربردهای آن

مبینیو سرویس نظارت تصویری ابری مبین نت، ویژه دوربین‌های مداربسته است. در ادامه با یک ویدیو با سرویس Mobinio و کاربردهای آن بیشتر آشنا می‌شویم.

مبینیو یکی از سرویس‌های مبین نت و مخصوص دوربین های مداربسته است. این اولین و تنها سرویس نظارت تصویری ابری ایران محسوب می‌شود و با استفاده از آن، دیگر نیازی به حافظه ذخیره‌سازی فیزیکی برای دوربین های مداربسته خود نخواهید داشت. عدم نیاز به NVR و DVR باعث شده هم هزینه‌های شما برای تهیه این دستگاه‌های حافظه ذخیره‌سازی فیزیکی کاهش پیدا کند و هم بابت خرابی یا سرقت این تجهیزات نگران نمی‌شوید.

مبینیو

مبینیو، سرویس نظارت تصویری ابری مبین نت می‌تواند تمام تصاویر دوربین های مداربسته شما را بدون نیاز به تجهیزات اضافه‌ای مانند دستگاه‌های NVR و DVR، بر بستر شبکه اینترنت و در یک فضای ابری کاملا امن ذخیره و نگهداری کند. به این ترتیب شما در هر مکان و هر زمانی که بخواهید می‌توانید تصاویر ضبط شده به‌وسیله دوربین مدار بسته محل کار یا سکونت خود را در یک فضای ابری مشاهده کنید. همچنین می‌توانید این تصاویر ضبط شده را از طریق اپلیکیشن موبایل یا صفحات وب، مدیریت کنید. علاوه بر این، با هشدارهایی که روی اپلیکیشن موبایل خود دریافت می‌کنید، بلافاصله از اتفاقات رخ داده در محل نصب دوربین مداربسته خود مطلع می‌شوید.

ویدیوی بررسی سرویس مبینیو

در ویدیوی امروز گجت نیوز، قصد داریم شما را با سرویس Mobinio شرکت مبین نت بیشتر آشنا کنیم و کاربردهای این سرویس نظارت تصویری ابری را بررسی نماییم.

گفتنی است تصاویر ضبط شده دوربین‌های مداربسته شما، در فضای ابری به‌صورت کاملا رمزنگاری شده و روی یک فضای اختصاصی برای کاربر مبین نت ذخیره می‌شوند و امکان سرقت یا خرابی آنها وجود ندارد. شرکت مبین نت دوربین‌های خوب و کارآمدی را نیز عرضه می‌کند، اما نکته جالب اینجاست که برای استفاده از سرویس مبینیو الزامی به تهیه دوربین‌های مبین نت وجود ندارد و این سرویس با تمام دوربین‌های مداربسته کار می‌کند. همچنین اگر از مودم و اینترنت مبین نت استفاده می‌کنید از ترافیک رایگان برای استفاده از این سرویس برخوردار می‌شوید و ده روز استفاده رایگان از سرویس Mobinio نیز به شما هدیه داده خواهد شد.

نظر شما درباره این سرویس چیست؟ نظر خود را درباره سرویس مبینیو با ما و دیگر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*