کراس اوور جک X8 پلاس

کراس اوور جک X8 پلاس به‌عنوان برادر بزرگتر کی ام سی ایکس 5 معرفی شد

کراس اوور جک X8 پلاس به‌عنوان برادر بزرگتر کی ام سی ایکس 5 در چین رونمایی شده است. در این مطلب با مشخصات این خودرو آشنا خواهیم شد.

کراس اوور X8 پلاس که محصول شرکت خودروسازی چینی جک است، به‌طور رسمی رونمایی شد. این خودرو در واقع نسخه تغییر نام یافته سهول X8 پلاس محسوب می‌شود که تنها تفاوت قابل آشکار در لوگوی روی بدنه آنهاست.

طراحی ظاهری کراس‌ اوور جک X8 پلاس

کراس اوور جک X8 پلاس

برای این خودرو در قسمت بیرونی، یک جلوپنجره عظیم تعبیه شده و چراغ‌های نازک با سیستم LED و چراغ‌های عقب سراسری، ظاهر خاصی به این خودرو بخشیده است. همچنین دو لوله اگزوز تزئینی و یک اسپویلر سقفی، به این زیبایی ظاهر افزوده‌اند.

در قسمت داخل کابین و صندلی‌ها از تودوزی دو رنگ استفاده شده است. پنل نمایشی 12.3 اینچی و پنل ابزار مجازی عهده‌دار کنترل سیستم چندرسانه‌ای هستند تا رانندگی را لذت‌بخش‌تر کنند.

همچنین در این خودرو همانند همتای قبلی خود، دکمه‌های فیزیکی کنترل روی کنسول مرکزی و فرمان همچنان وجود دارند.

مشخصات فنی جک ایکس 8 پلاس

X8 پلاس از لحاظ فنی هیچ تفاوتی با نسخه قبل ندارد. این دو خودرو مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری با توان تولیدی 184 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر هستند. همچنین برای این خودرو دو گزینه گیربکس نیز قابل سفارش است که یکی 6 سرعته دستی و دیگری 7 سرعته اتوماتیک می‌باشد. لازم به ذکر است که این خودروها دیفرانسیل جلو هستند و حداکثر سرعت آنها 160 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

قیمت

این خودرو با نسخه قبلی خود تفاوت قیمتی نداشته است و با همان قیمت ۹۶۸۰۰ یوان به مشتریان تحویل داده می‌شود. البته لازم به ذکر است که نسخه پیشرفته و فول آپشن این خودرو ۱۷۹۸۰۰ یوان قیمت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*