گوشی شیائومی ردمی K70E

ردمی K70E با ظاهر یک پرچمدار زیبا و قیمت زیر ۳۰۰ دلاری معرفی شد

گوشی اقتصادی ردمی K70E با یک طراحی چشم‌نواز و زیبا در حد پرچمداران گران قیمت معرفی شد. مشخصات فنی، قیمت و تصاویر شیائومی Redmi K70E را ببینید.

بعد از دو گوشی ردمی K70 و ردمی K70 Pro، حالا نوبت به رونمایی از نسخه سوم این خانواده، ردمی K70E رسیده است. برخلاف دو نسخه قبلی، این مدل با چیپستی به‌غیر از تراشه‌های کوالکام و مشخصات فنی متفاوت عرضه می‌شود، اما از نظر طراحی همان زیبایی را ارائه می‌کند. در ادامه شما را بیشتر با این گوشی اقتصادی و جذاب آشنا خواهیم کرد.

مشخصات فنی و امکانات ردمی K70E

در قلب تپنده این گوشی چیپست ۴ نانومتری دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا با هسته‌های Cortex-A715 و A510 در کنار رم LPDDR5X و حافظه پرسرعت UFS 4.0 حضور دارد. گوشی‌ساز چینی این دیوایس را با ۱۲ یا ۱۶ گیگ رم و حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی یا ۱ ترابایتی عرضه خواهد کرد. همچنین درست مثل دو نسخه دیگر، یک سیستم خنک‌کننده با مساحت ۵،۰۰۰ میلی‌متر مربعی در زیر قاب آن حضور دارد.

اما به‌جز چیپست، نمایشگر گوشی‌های این خانواده نیز با یکدیگر متفاوت هستند. در اینجا یک پنل ۶.۶۷ اینچی با وضوح ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسلی حضور دارد که رنگ های ۱۲ بیتی را به‌نمایش می‌گذارد و از محتوای Dolby Vision و +HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. این پنل نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری ۴۸۰ هرتزی دارد و اوج روشنایی ۱۸۰۰ نیتی را ارائه می‌کند که برای یک گوش اقتصادی قابلیت خوبی محسوب می‌شود.

نمایشگر گوشی شیائومی ردمی K70E

این مدل ۱۰ درصد ظرفیت باتری بیشتری نسبت به مدل ردمی کی ۷۰ و کی ۷۰ پرو دارد و از یک باتری ۵،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می گیرد. باتری گوشی اقتصادی شیائومی با سرعت بالای ۹۰ واتی در عرض ۳۴ دقیقه از شارژ ۰ به ۱۰۰ درصد می‌رسد. در اینجا از چیپ‌های سفارشی P2 و G1 شیائومی نیز برای مدیریت انرژی و باتری استفاده شده است.

سیستم دوربین، یکی از مهم‌ترین دلایل مدیریت قیمت این گوشی نسبت به دو مدل دیگر است. شیائومی برای دوربین اصلی از یک سنسور کوچک‌تر ۱/۲ اینچی با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی استفاده کرده که یک دوربین فوق عریض ۱۲۰ درجه‌ای ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو آن را همراهی می‌کنند.

دوربین گوشی شیائومی ردمی K70E

دوربین اصلی این گوشی ویدیوهای 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه‌ای و 1080p با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه‌ای را ضبط می‌کند. در جلوی گوشی هم یک سنسور دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی به‌کار رفته که با وضوح 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه‌ای فیلمبرداری می‌کند.

قیمت گوشی ردمی K70E

این گوشی با سه پیکربندی مختلف وارد بازار خواهد شد. یکی از آن‌ها ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی دارد، دیگری با همین میزان رم، ۵۱۲ گیگ فضای ذخیره‌سازی خواهد داشت. سومی هم به ۱۶ گیگ رم و ۱ ترابایت حافظه مجهز است.

ضمنا در حالی که شیائومی هنوز تأیید نکرده، اما احتمالا این محصول با نام پوکو X6 پرو راهی بازارهای جهانی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*