نسخه لیمیتد ردمی K70 پرو

نسخه لیمیتد ردمی K70 پرو با الهام از لامبورگینی و 24 گیگابایت رم به میدان آمد

به‌مناسبت دهمین سال حضور ردمی در بازار گوشی های هوشمند، این برند در همکاری با لامبورگینی از نسخه لیمیتد گوشی ردمی کی 70 پرو – Redmi K70 Pro رونمایی کرد.

شیائومی با برگزاری مراسمی از گوشی‌های ردمی K70، ردمی K70e و K70 Pro رونمایی کرد. برای مدل پرو ردمی K70 اما یک نسخه لیمیتد هم تولید شده که حاصل همکاری برند چینی با شاخه مسابقه‌ای لامبورگینی است.

این نسخه ویژه با نام کامل Redmi K70 Pro Automobili Lamborghini Squadra Corse Edition سه تفاوت مهم با نسخه استاندارد دارد که قطعا طراحی، مهم‌ترین آن‌هاست. در این گوشی، جزیره دوربین مستطیلی نیست و شکل پنج‌ضلعی معکوس دارد. این طراحی، برگرفته از خطوط تیز خودروهای لامبورگینی است. حالت کربنی و دو رنگی زیر جزیره دوربین هم طراحی خاص گوشی را برجسته‌تر می‌کند.

نسخه لیمیتد ردمی K70 پرو

در پس‌زمینه تصویر تبلیغاتی نسخه لیمیتد ردمی کا 70 پرو، لامبورگینی Essenza SCV12 را می‌بینیم؛ یک هایپرکار دلربا با موتور V12 که ظاهرا یک تم سفارشی هم در نرم افزار این گوشی دارد.

علاوه بر طراحی و نرم افزار، در بخش سخت افزاری این گوشی یک تفاوت با K70 Pro استاندارد وجود دارد: اینکه تنها یک نسخه از آن با 24 گیگ رم و 1 ترابایت حافظه داخلی موجود است.

بد نیست بدانید که ردمی K70 پرو با شکستن چند رکورد مهم معرفی شده و نسخه لیمیتد آن هم مشخصات فنی مشابهی دارد؛ از جمله تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، رم LPDDR5X، حافظه داخلی UFS 4.0 و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات!

هنوز شیائومی قیمت این گوشی را اعلام نکرده؛ اما به‌نظر می‌‎رسد فروش آن، محدود به بازار چین باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*