مشخصات اسمارت واچ ردمی Watch 4

ساعت هوشمند ردمی واچ 4 با سیستم عامل جذاب HyperOS از راه رسید

شرکت شیائومی از ساعت هوشمند ردمی واچ 4 – Xiaomi Redmi Watch 4 رونمایی کرد که در ادامه با مشخصات، قیمت و کاربردهای جذاب آن آشنا خواهیم شد.

امروز برای طرفداران برند ردمی، یکی از خاص‌ترین روزهای سال محسوب می‌شود. چرا که خبر احداث کارخانه مجهز تلفن همراه اوپو در ایران و مراسم رونمایی از محصولات جدید ردمی مثل ردمی K70 و پرچمدار همه فن حریف ردمی K70 پرو، اینترنت را منفجر کرده است و سپس خبر رونمایی از لپ تاپ‌های مدل 2024 ردمی منتشر شد. اما مراسم معرفی محصولات جدید ردمی فقط به گوشی‌های میان رده و پرچمدار ختم نشد و گجت‌های جذابی مثل ساعت هوشمند ردمی واچ 4 هم میهمان این مراسم بودند. در ادامه سعی می‌کنیم تا زیر و بم این گجت پوشیدنی را برای شما توضیح دهیم.

مشخصات ساعت هوشمند ردمی واچ 4

صفحه نمایش، ابعاد، وزن و باتری ردمی Watch 4

ساعت هوشمند ردمی واچ 4

نمایشگر ردمی واچ 4 برخلاف اکثر ساعت های هوشمند جهان که طرح دایره‌ای را انتخاب کرده‌اند، یک صفحه نمایش مربعی AMOLED با ابعاد و سایز 1.97 اینچ است که رزولوشن 390 در 450 پیکسل را ارائه می‌کند. حالا که صحبت از ابعاد شد، بد نیست بگوییم که اندازه ردمی واچ 4 به طور دقیق شامل 47.58 میلی متر طول، 41.12 میلی متر عرض و 10.5 میلی متر ارتفاع می‌شود و وزن آن به 31.5 گرم می‌رسد. گفتنی است که برای صفحه نمایش این گجت، می‌توانید بیش از 200 پوسته یا به اصطلاح، «فیس» را انتخاب کنید!

ساعت هوشمند ردمی واچ 4

همچنین صفحه نمایش ساعت هوشمند شیائومی ردمی ردمی Watch 4 با حداکثر روشنایی 600 نیت، عملکرد مناسبی را در زیر نور آفتاب از خود نشان داده است. این عدد برای یک ساعت هوشمند میان رده، کاملا قابل قبول است اما زمانی که به لیگ پرچمدارانی مثل گلکسی واچ 5 پرو می‌رویم، فاکتور نرخ روشنایی نمایشگر تا هزار نیت هم بالا می‌رود و کار را حسابی سخت می‌کند.

مشخصات اسمارت واچ ردمی Watch 4

طبق تست های رسمی باتری ساعت هوشمند Redmi Watch 4 هم با ظرفیت 470 میلی آمپر ساعتی، عملکرد خوبی را نشان می‌دهد و با یکبار شارژ کامل تقریبا 20 روز را در حالت استفاده معمولی دوام می‌آورد. قابلیت «صفحه نمایش همیشه روشن» یا همان AOD هم برای ردمی واچ 4 تعریف شده است، پس شاید شما هم طرفدار آن شوید اما مراقب باشید که عمر باتری ردمی واچ 4 در این حالت از 10 روز بیشتر نمی‌شود و دوباره باید به سراغ شارژر بازگردید. نهایتا اگر با این گجت مدارا کنید و حالت بیشتر اوقات روی حالت استندبای باشید، می‌توانید هر 30 روز آن را به شارژ بزنید.

سیستم عامل نوآورانه شیائومی HyperOS

قیمت ساعت هوشمند ردمی واچ 4

همانطور که می‌دانید، آپدیت MIUI تقریبا در یک قدمی مرگ قرار دارد و شیائومی، سیستم عامل HyperOS را جایگزین آن کرده است. ساعت هوشمند ردمی واچ 4 هم اولین گجت شیائومی است که با سیستم عامل HyperOS راهی میدان خواهد شد و سپس، شیائومی واچ S3 این افتخار را کسب خواهد کرد.

اجرای فرامین صوتی، قابلیت‌های ورزشی و سنسورهای ساعت هوشمند Redmi Watch 4

قیمت ساعت هوشمند ردمی واچ 4

اگر ورزشکار باشید یا صرفا پیاده به سرکار می‌روید، می‌توانید یک برنامه ورزشی منظم را از ردمی واچ 4 تحویل بگیرید. برنامه های ورزشی در ساعت هوشمند ردمی واچ 4 از 150 مورد هم فراتر می‌روند و بهتر از همه، نیازی نیست تا برای اجرای دقیق آن‌ها به صفحه نمایش گوشی یا ساعت نگاه کنید؛ زیرا مربی هوشمند شیائومی با سیستم اجرای دستورهای صوتی در کنار شما خواهد بود.

مشخصات اسمارت واچ ردمی Watch 4

همچنین به لطف سنسور چهار کاناله PPG، این دستیار صوتی می‌تواند عملکرد شما را تا 10 درصد (بهتر از نسل‌های قبلی) پایش کند و بهترین نتیجه را تحویل شما دهد. به علاوه تمام شرایط آب و هوایی هم برای این سیستم تعریف شده‌اند تا خطا نداشته باشد؛ برای مثال، ضربان قلب انسان با تغییر شرایط جوی ممکن است عوض شود اما مربی ورزشی ردمی Watch 4 گول این شرایط مختلف را نمی‌خورد.

همچنین باید گفت که سرویس GPS هم برای ردمی واچ 4 تعریف شده است تا از حمل گوشی موبایل برای دسترسی به جی پی اس بی‌نیاز باشد. علاوه بر این موارد، سنسورهای پایش فشار خون، مانیتورینگ استرس، پایش عادت ماهانه در زنان و سنسور تمرین تنفس صحیح هم به همراه بلوتوث 5.3 و پشتیبانی از استاندارد NFC، از جمله ویژگی‌های جذاب در ساعت هوشمند ردمی Watch 4 به حساب می‌آیند.

رنگ بندی و بندهای مختلف

مشخصات اسمارت واچ ردمی Watch 4

بندهای ردمی واچ 4 از جنس‌ آلومینیوم، آهن، نایلون و سیلیکون هستند و گفته می‌شود که در آینده‌ای نزدیک، بندهای چرم مصنوعی و پارچه‌ای هم با طرح‌های متفاوت در راه باشند. همچنین رنگ‌های مشکی الگانت و نقره‌ای سفید برقی هم جزو رنگ‌ بندی‌های این ساعت هوشمند هستند.

قیمت ردمی واچ 4 و تاریخ ورود به ایران

ساعت هوشمند ردمی واچ 4

قیمت ساعت هوشمند ردمی Watch 4 در کشور چین از 499 یوآن شروع می‌شود که این عدد تقریبا معادل 70 دلار است. گفته می‌شود که فروش ردمی واچ 4 در چین از همین امروز آغاز خواهد شد و به زودی در کشورهای دیگری مثل هند و کشورهای آسیایی مجاور ادامه پیدا خواهد کرد. با توجه به محبوبیت برند ردمی در ایران، به احتمال خیلی زیاد شاهد حضور ساعت هوشمند Redmi Watch 4 در ایران خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*