گوشی های اوپو در ایران

گوشی های برند اوپو در ایران رونمایی شدند؛ راه‌اندازی اولین کارخانه مجهز تلفن همراه، به‌زودی در ایران

با برگزاری مراسمی در تهران، گوشی های برند اوپو در ایران رونمایی شدند. همچنین قرار است اولین کارخانه مجهز تلفن همراه به زودی در ایران راه‌اندازی شود.

چند سالی است که به‌دلایل مختلف از جمله تحریم‌ها، خلا حضور برندهای خارجی از جمله شرکت‌های تولیدکننده گوشی های تلفن همراه در بازار ایران احساس می‌شود. اما حالا یک اتفاق خوب رخ داده و اولین برند خارجی تلفن همراه در طی چند سال اخیر، وارد کشور شده است. این خبر خوش به همین‌جا ختم نمی‌شود و ظاهرا قرار است نخستین کارخانه مجهز تلفن همراه نیز به همت شرکت دی جی سرویس در ایران راه‌اندازی شود.

روز گذشته، سه شنبه 7 آذر 1402 مراسم رونمایی از گوشی های برند اوپو در تهران برگزار شد. در این مراسم که در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شده بود، مدیران شرکت دی جی سرویس، مدیران شرکت Oppo، مدیران هلدینگ‌های حوزه فناوری، هنرمندان و اصحاب رسانه حضور داشتند. مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت دی جی سرویس در این مراسم اظهار کرد یک کارخانه تولید گوشی بومی در آینده نزدیک در ایران تاسیس خواهند کرد. به‌گفته مهدی رسایی، دی جی سرویس قصد دارد با انتقال دانش از برند اوپو، یک کارخانه تولید گوشی بومی به‌معنای واقعی را در ایران راه‌اندازی کند.

گوشی های اوپو در ایران

مدیرعامل دی جی سرویس در ادامه افزود اوپو در سال‌های گذشته به‌دنبال گسترش برند خود در ایران نبود؛ اما با پیگیری‌های متعددی که در سال گذشته داشتیم و جلساتی که با مدیران ارشد این برند برگزار کردیم، توانستیم به نتیجه مثبتی دست پیدا کنیم. قرارداد دی جی سرویس از سه ماه پیش با برند Oppo منعقد شد و این برند تولیدکننده گوشی های هوشمند به‌زودی وارد ایران خواهد شد. همچنین اولین کارخانه مجهز تلفن همراه با کمک این برند و همت دی جی سرویس در آینده نزدیک در ایران راه‌اندازی می‌شود.

درباره برند اوپو

برند اوپو در سال 2004 میلادی با معرفی و عرضه دستگاه پخش موسیقی به بازارهای جهانی وارد شد. این شرکت در سال 2008 میلادی به تولید گوشی های فیچر فون روی آورد و در سال 2011 برای اولین بار از سری گوشی های هوشمند خود رونمایی کرد. در حال حاضر اوپو سهم زیادی از بازار چین را به خود اختصاص دارد و طبق آخرین آمارها، 17.6 درصد از بازار این کشور را در اختیار خود گرفته است. جالب است که گوشی های اوپو حتی از گوشی های شیائومی نیز سهم بالاتری از بازار چین را از آن خود کرده‌اند. سهم جهانی برند اوپو در بین گوشی های اندرویدی نیز بسیار جالب توجه است و این شرکت در رتبه دوم و سوم بازار جهانی حضور دارند و با شیائومی در رقابت نزدیکی است.

گوشی های اوپو در ایران

شرکت Oppo در انتهای سال 2023 میلادی به بازار ایران می‌آید. این برند در حال حاضر در کشورهای مختلف شرق آسیا و شمال آفریقا، بیشترین فروش را دارد. مدیران شرکت دی جی سرویس وعده داده‌اند که احتمالا گوشی های اوپو تا پایان ماه جاری با گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت در بازار ایران عرضه می‌شوند.

گوشی های اوپو در تاپ لول بازار چین

در ادامه این مراسم، مدیر پروژه برند اوپو درباره نوع فعالیت دی جی سرویس با این برند در ایران اظهار کرد قرار است با فروش 35 میلیون دستگاه در سال 2023، اوپو در تاپ لول برندهای تلفن همراه در چین قرار بگیرد. با توجه به تنوع و تعداد برندهای تلفن همراه در بازار چین، رقابت تنگاتنگی در این کشور شکل گرفته و چالش‌های زیادی وجود دارد؛ اما اوپو با توجه به میانگین فروش عددی این کالاها، در حال حاضر نامبر وان چین است.

گوشی های اوپو در ایران

خانم محمدی در ادامه‌ی صحبت‌های خود بیان کرد اگر اپل را اولین برند جهان در نظر بگیریم، اوپو با توجه به سهم خود در بازار جهانی در رده چهارم فروش قرار گرفته است. اگر هم بدون اپل و فقط در رده گوشی های اندرویدی را در نظر بگیریم، Oppo در رقابت با شیائومی در رده دوم و سوم در حرکت است. این برند قصد دارد در سال 2023 میلادی با فروش 105 میلیون دستگاه، رده دوم را از آن خود کند.

اوپو با توجه به شرایط استراتژیک ایران در خاورمیانه در نظر دارد تا با کمک شرکت دی جی سرویس در انتهای سال 2023 میلادی به مجموع فروش گوشی های خود اضافه کند. اوپو در کشورهای شرق آسیا و شمال آفریقا بیشترین فروش را دارد. این شرکت با توجه به نوع شبکه فروش دی جی سرویس و خدمات پس از فروش جامع این مجموعه، شرکت دی جی سرویس را به‌عنوان نماینده برتر فروش خود در کشور انتخاب کرده است.

گوشی های اوپو در ایران

گفتنی است در این مراسم، گوشی هایی که قرار است برند اوپو وارد بازار ایران کند، رونمایی شدند. بر این اساس قرار است مدل‌های اوپو A38، اوپو A58، اوپو A78، اوپو Reno Ten، اوپو فایند N3 و اوپو فایند N3 Flip تا پایان سال جاری توسط دی جی سرویس در ایران عرضه شوند. همچنین در انتهای مراسم با حضور محمدرضا گلزار، سفیر دی جی سرویس، ده گوشی برند اوپو به‌صورت قرعه‌کشی به 10 نفر از شرکت‌کنندگان در مراسم اهدا شد.

سایر تصاویر مراسم رونمایی از گوشی های اوپو در ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*