گوشی تاشو اوپو فایند N3

اوپو فایند N3 در قامت رقیب گلکسی زد فولد ۵ با برترین پردازنده اندرویدی جهان به صحنه آمد

گوشی تاشو و توانمند اوپو فایند N3 با مشخصات فنی توانمندتر از گلکسی زد فولد ۵، قیمت رقابتی‌تر و امکانات پیشرفته مالتی‌تسکینگ معرفی شد.

شرکت گوشی‌سازی چینی اوپو از جدیدتربن دستاورد خودش در دنیای موبایل، گوشی تاشو اوپو فایند N3 رونمایی کرد. این بزرگ‌ترین رقیب گوشی گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ در بازار خواهد بود که تاکنون عرضه شده است.

مشخصات فنی و امکانات اوپو فایند N3

گوشی تاشو اوپو فایند N3

سومین نسل این دیوایس دنباله رو طراحی کتابی تاشو است و می‌تواند تجربه دیداری متفاوتی را به کاربران ارائه کند. شما در پشت آن یک نمایشگر ۶.۳۱ اینچی AMOLED را در اختیار خواهید داشت که رزولوشن ۲۴۸۴ در ۱۱۱۶ پیکسلی دارد و نرخ رفرش آن هم بین ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز متغیر است. این نمایشگر همچنین با روشنایی ۲۸۰۰ نیت، زیر نور مستقیم آفتاب هم به‌خوبی می‌درخشد.

گوشی تاشو اوپو فایند N3

اما اگر می‌خواهید از تمام توان گوشی Oppo Find N3 استفاده کنید، باید آن را برگردانید و مثل یک کتابچه باز کنید تا یک نمایشگر تبلتی بزرگ ۷.۸۲ پیکسلی با رزولوشن ۲۴۴۰ در ۲۲۶۸ پبکسلی در دسترس شما قرار بگیرد. این نمایشگر شگفت‌انگیز تاشو، نرخ تازه‌سازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتزی دارد که به‌لطف آن تصاویر متحرک و بازی‌ها، کاملا روان و بدون لگ روی صفحه به‌نمایش گذاشته می‌شوند.

گوشی تاشو اوپو فایند N3

در قلب تپنده گوشی تاشو اوپو، چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام حضور دارد که توانمندترین تراشه حال حاضر دنیای موبایل هم هست. ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی پرسرعت هم در اختیار کاربرانش می‌گذارد. انرژی گوشی از طریق یک باتری ۴۸۰۵ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که خود آن با فناوری ۶۷ واتی SuperVOOC به‌سرعت و در زمان بسیار کمی شارژ می‌شود. شارژ کامل آن به کمتر از ۴۲ دقیقه نیاز دارد. وزن این گجت هم فقط ۲۳۹ گرم خواهد بود.

گوشی تاشو اوپو فایند N3

اما یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد گوشی تاشو اوپو، دوربین‌هایی با برند Hasselblad است که استاندارد جدیدی را در گوشی‌های کلاس تاشو ارائه می‌کند. در جلوی گوشی، دو دوربین سلفی حضور دارد که یکی از آن‌ها ۲۰ مگاپیکسلی درون صفحه و دیگری ۳۲ مگاپیکسلی درون حفره است. وقتی هم که گوشی را برگردانید، یک سنسور دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با برند سونی و ابعاد ۱/۱.۴۳ اینچی حضور دارد که با فناوری ترانزیستور دو لایه، نویدبخش حساسیت به نور برتر و در نتیجه کیفیت تصویر بهبود یافته است. یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اولترا واید با فوکوس خودکار هم در کنار آن حضور دارد. در نهایت باید به یک سنسور دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با یک لنز پریسکوپی ۷۰ میلی‌متری اشاره کرد که زوم هیبریدی ۶ برابری را فراهم می‌کند.

گوشی تاشو اوپو فایند N3

نرم افزار نصب شده روی این گجت هم نسخه ویژه‌ای از اندروید است که می‌تواند امکانات مالتی‌تسکینگ دسکتاپی را در اختیار کاربرانش بگذارد. این شامل یک تسکبار سراسری روی نمایشگر تاشو، نصف کردن صفحه با دو انگشت و چندین قابلیت جذاب و کاربردی دیگر می‌شود.

 

قیمت گوشی اوپو فایند N3 با ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ، حدود ۱،۶۵۰ یورو اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*