اوپو فایند N3 فلیپ

اوپو فایند N3 فلیپ، رقیب پر ادعای گلکسی زد فلیپ 5 معرفی شد

اوپو فایند N3 فلیپ، نام جدیدترین رقیب گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 5 است که با طراحی نوآورانه، مشخصات فنی عالی و قیمت پایین‌تر عرضه می‌شود.

اوپو از نسل جدید گوشی تاشو و محبوب Find N2 Flip رونمایی کرد. این گوشی که اوپو فایند N3 فلیپ نام دارد، تغییراتی نسبت به نسل قبلی خودش داشته و در مشخصات فنی ان هم پیشرفتی حاصل شده است. در ادامه بیشتر با گوشی تاشو اوپو آشنا خواهید شد.

طراحی و نمایشگر اوپو فایند N3 فلیپ

گوشی تاشو Oppo Find N3 Flip

همانطور که گفته شد، رقیب گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ از نظر طراحی کمی متفاوت‌تری نسبت به نسل گذشته خودش است. یک نمایشگر ثانویه مثل مدل فایند N2 فلیپ روی قاب پشتی آن حضور دارد، اما یک ماژول دوربین گرد جدید در اینجا دیده می‌شود که از سه لنز دوربین با برند Hasselblad میزبانی می‌کند.

در زیر این ماژول نیز یک فلاش LED به‌چشم می‌خورد. روی فریم سمت راست این گوشی یک دکمه پاور (یکپارچه با حسگر اثر انگشت) و کلیدهای تنظیم ولوم حضور دارد و یک اسلایدر هشدار در طرف چپ آن دیده می‌شود.

گوشی تاشو Oppo Find N3 Flip

گوشی اوپو فایند N3 فلیپ از مکانیزم لولای جدیدی به‌نام “Seiko Pseudo-Cone Hinge” بهره می‌برد که از پس ۶۰۰ هزار بار خم و راست شدن بدون مشکل خاصی برآمده است. این لولا می‌تواند در شرایط سخت از دمای منفی ۲۰ تا مثبت ۵۰ درجه سانتی‌گراد نیز دوام بیاورد. ابعاد این گوشی نیز در حال تانشده ۱۶۶.۴ میلی‌متر در ۷۵.۸ میلی‌متر در ۷.۷۹ میلی‌متر است که وقتی آن را تا کنید به ابعاد ۸۵.۵ میلی‌متر در ۷۵.۸ میلی‌متر در ۱۶.۴۵ میلی‌متر تغییر وضعیت پیدا می‌کند.

به‌نمایشگر این گوشی می‌رسیم. جایی که یک پنل استاندارد ۶.۸ اینچی در داخل و یک نمایشگر کوچک ۳.۲۶ اینچی در بیرون دستگاه قرار دارد. نمایشگر داخلی این گوشی رزولوشن ۲۵۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی، تراکم پیکسلی 403ppi و اوج روشنایی ۱۶۰۰ نیتی دارد. نمایشگر خارجی آن هم رزولوشن ۷۲۰ در ۳۸۲ پیکسلی، نرخ ۶۰ هرتزی و اوج روشنایی ۹۰۰ نیتی دارد. هر دو نمایشگر از تکنولوژی AMOLED استفاده می‌کنند، در حالی که پنل داخلی از وسط تا می‌شود.

مشخصات فنی گوشی تاشو Oppo Find N3 Flip

اوپو فایند N3 فلیپ

چیپست دایمنسیتی ۹۲۰۰ همراه پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی Mali-G715 MP11 در قلب تپنده این گوشی قرار گرفته‌اند. این پردازنده فرکانس ۳.۰۵ گیگاهرتزی را ارائه می‌کند. بخش حافظه آن را نیز ۱۲ گیگ رم LPDDR5x و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی با فناوری پرسرعت UFS 4.0 تشکیل می‌دهد. این گوشی موبایل چینی از یک باتری ۴،۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد و با توان ۴۴ واتی به‌سرعت شارژ می‌شود. در بخش نرم افزاری آن هم رابط کاربری سفارشی ColorOS 13.2 مبتنی بر اندروید ۱۳ حضور دارد.

شما در بخش ارتباطی این گوشی نیز می‌توانید از وای فای ۷/۶/۵، بلوتوث ۵.۳ با پشتیبانی از کدک‌های مختلف (SBC، AAC، aptX، aptX HD، LDAC و LHDC) و NFC بهره‌مند شوید.

دوربین‌ها

سازنده چینی در بخش دوربین‌های گوشی خود از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی به‌نام Sony IMX890 (با OIS)، یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی تله فوتو (با فوکوس خودکار) و یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اولترا واید دیگر استفاده کرده است. این دوربین‌ها از حالت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کنند که شامل زوم اپتیکال ۲ برابری، زوم دیجیتال ۲۰ برابری، حالت شبانه، فیلمبرداری و غیره می‌شود. دوربین سلفی گوشی نیز ۳۲ مگاپیکسلی است.

اوپو فایند N3 فلیپ

دوربین گوشی تاشو اوپو فایند N3 فلیپ قادر به فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه‌ای است. دوربین سلفی آن هم می‌تواند با همین رزولوشن و نرخ فریم فیلمبرداری کند. همچنین شما با این گوشی می‌توانید ویدیوهای اسلوموشن و تایم لپس نیز ضبط کنید.

قیمت

گوشی انعطاف‌پذیر جدید اوپو با شروع قیمت ۹۳۲ دلاری وارد بازار چین می‌شود. این قیمت نسخه‌ای با ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی است. نسخه ۵۱۲ گیگابایتی این گوشی هم ۱،۰۴۲ دلار قیمت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*