نگاهی نزدیک به ال جی جی ۵ ( گالری عکس )

انتظار هواداران ال جی به پایان رسید و سرانجام پرچم دار جدید این کمپانی یعنی گوشی ال جی جی ۵ ( LG G5 ) در کنفرانس رسمی این شرکت در MWC 2016 ، معرفی گردید.گوشی G5 نسبت به پرچم دار قبلی ال جی تغییرات زیادی داشته و اینبار با یک طراحی ماژولار ظاهر شده است.در این مطلب نگاهی نزدیگ داریم به ال جی G5 ، در ادامه با گالری تصاویر دردانه جدید ال جی با گجت نیوز همراه باشید.

گوشی هوشمند ال‌جی جی ۵ از طراحی ماژولار و بدنه‌ای تمام فلزی بهره‌مند است. بخش زیرین این گوشی مانند تصاویری که در شایعات قبلی منتشر شده در رابطه با آن دیده بودیمقابل جداسازی است. با جداسازی این بخش، باتری دستگاه به صورت کشویی قابل جداسازی خواهد بود. در این قسمت میجک اسلات (Magic Slot) دستگاه تعبیه شده و کاربران می‌توانند ماژول‌های منحصر به فردی را به گوشی هوشمند جی ۵ متصل کنند. به بیان دیگر طراحی بدنه جی ۵ دقیقا مشابه با شایعاتی که پیش از این در رابطه با آن منتشر شده بود، انجام شده است.

دوربین اصلی گوشی ال‌جی جی ۵ هم از سنسوری دوگانه تشکیل شده که یکی از آن‌ها زاویه دید ۷۸ درجه‌ای داشته و دیگری زاویه دید ۱۳۵ درجه‌ای را ارائه می‌کند. یکی از این دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بوده و دوربین دیگر ۸ مگاپیکسلی است. اپلیکیشن دوربین پیش فرض این گوشی هم قابلیت‌های بسیار جالب و جذابی را ارائه می‌کند. امکان ضبط ویدئو و عکسبرداری تصویر در تصویر از جمله قابلیت‌های جدید اپلیکیشن دوربین گوشی جی ۵ ال‌جی است.

صفحه نمایش گوشی ال‌جی جی ۵ از نمایشگری ۵٫۳ اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل یا اصطلاحا QHD تشکیل شده و ابعاد کلی بدنه گوشی ۷٫۷ در ۷۳٫۹ در ۱۴۹٫۴ میلیمتر است. شایان ذکر است که صفحه نمایش جی ۵ از قابلیت Always On Display بهره می‌برد. ال‌جی اعلام که قابلیت Always On Display این گوشی تنها ۰٫۸ درصد از انرژی باتری دستگاه را مصرف می‌کند. همانطور که پیش بینی می‌شد گوشی هوشمند ال‌جی جی ۵ از سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام بهره‌مند است که پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای را به همراه دارد. رم آن ۴ گیگابایتی بوده و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقاء برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند همچنین به پورت اتصال USB Type C مجهز است و و باتری آن مانند شایعات اخیر ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است. این باتری از قابلیا Quick Charge 3.0  بهره‌مند بوده و نسب به باتری گوشی جی ۴ تا ۲۷ درصد سریع‌تری شارژ می‌شود.

گوشی هوشمند ال‌جی جی ۵ به عنوان پرچمدار سال ۲۰۱۶ ال‌جی در چهار رنگ صورتی، بژ روشن، نقره‌ای و قهوه‌ای تیره عرضه می‌شود و اطلاعاتی در رابطه با قیمت و زمان دقیق فروش آن ارائه نشده است.

مشخصات فنی گوشی ال جی جی ۵ ( LG G5 )

صفحه نمایشنوع : IPS LCD با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ

اندازه : ۵.۳ اینچ

رزولوشن : ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل

محافظ : گوریلا گلاس ۴

سیستم عاملاندروید ۶ مارشمالو
حافظهحافظه رم : ۴ گیگابایت

حافظه داخلی : ۶۴ گیگابایت، قابل افزایش تا ۲۰۰ گیگابایت از طریق درگاه میکرو اس دی

پردازندهچیپست ۶۴ بیتی کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰
پردازنده گرافیکیآدرنو ۵۲۰
شبکه۲G, 3G, 4G LTE,
HSPA, EDGE, GPRS etc.
دوربیندوربین اصلی : ۲۰ مگاپیکسل

دوربین جلو ( سلفی ) : ۸ مگاپیکسل

باتری۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت

نگاهی نزدیک به گوشی ال جی جی ۵ ( LG G5 ) :

منبع : androidheadline

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فوق العاده همراه با ابتکار :Elvis: