سوپراپلیکیشن ایرانسل من

استفاده از خدمات سوپراپلیکیشن ایرانسل من برای غیر ایرانسلی‌ها هم امکان‌پذیر شد

با اعلام روابط عمومی شرکت ایرانسل، امکان استفاده از خدمات سوپر اپلیکیشن ایرانسل من برای کاربران غیر ایرانسلی نیز فراهم شد.

اکنون کاربران غیر ایرانسلی نیز می‌توانند از خدمات سوپراپلیکیشن ایرانسل من استفاده کنند. با اعلام روابط عمومی ایرانسل، از این پس تمام کاربران با شماره تلفن همراه خود امکان ثبت نام در نسخه جدید اپلیکیشن ایرانسل من را خواهند داشت و پس از طی مراحل ورود، می‌توانند از خدمات و امکانات این سوپراپلیکیشن استفاده کنند. از جمله خدمات ایرانسل من می‌توان به پرداخت قبوض خدماتی، خدمات خودرویی، درخواست تاکسی آنلاین، سفارش آنلاین غذا، خرید بیمه آنلاین، خرید از وبسایت‌های پرطرفدار، رزرو هتل و اقامتگاه و خرید و فروش آنلاین سهام اشاره کرد.

امکانات منحصربه‌فرد سوپراپلیکیشن ایرانسل من

سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکانات منحصربه‌فردی برای مدیریت حساب کاربری کاربران ایرانسلی دارد که از جمله آنها باید به مدیریت سیم کارت، خدمات غیر حضوری ارتباط با مشتریان، خرید بسته، پرداخت قبض خطوط دائمی ایرانسل، مسدودی سیم کارت، کدهای دستوری و انتقال شارژ اشاره کنیم. علاوه بر این، حالا همه کاربران با هر شماره‌ای می‌توانند به تمام خدمات و محصولات دیجیتال ایرانسل از جمله فروشگاه ایرانسل، تلویزیون اینترنتی لنز، پلتفرم جامع آموزش آنلاین دانا، راویتو، ریتم، مودیو و سرویس آهنگ پیشواز دسترسی داشته باشند.

ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران امکان دسترسی تمام کاربران به سوپراپلیکیشن ایرانسل من را فراهم کرده تا ضمن تسهیل دسترسی مشترکان تلفن همراه به خدمات دیجیتال و حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان، کسب‌وکارهای مختلف را نیز با ارائه تخفیف‌های ویژه در دسترس مشترکان قرار بدهد. همچنین تمام کاربران ایرانسلی و غیر ایرانسلی می‌توانند با استفاده از برخی از خدمات ارائه شده در این سوپراپلیکیشن، درصدی از تراکنش مالی خود را به‌عنوان اعتبار هدیه در حساب کیف پول ایرانسلی خود (جیب جت) دریافت کنند.

سوپراپلیکیشن ایرانسل من به آمار بیش از 50 میلیون نصب و بیش از 20.3 میلیون کاربر فعال ماهانه دست پیدا کرده و حالا با دسترسی کاربران غیر ایرانسلی به آن، امکان بهره‌مندی عموم از ویژگی‌های کاربردی این اپلیکیشن و تحقق زندگی دیجیتال برای همه میسر شده است. کاربران برای ورود به این سوپراپلیکیشن و استفاده از خدمات دیجیتال آن باید آخرین نسخه اپلیکیشن ایرانسل من را از طریق وبسایت ایرانسل یا فروشگاه‌های نرم افزاری مختلف مثل گوگل پلی استور، مایکت، چارخونه و… دانلود و نصب کنند.

در روز 13 بهمن 1401، نسل جدید سوپراپلیکیشن ایرانسل من با حضور دکتر عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌اندازی شد. این پروژه از تابستان سال 1400 آغاز شده بود و تیم‌های داخلی ایرانسل به‌صورت کاملا بومی، توسعه‌ی آن را بر عهده داشتند. هدف از توسعه این پروژه، بومی‌سازی سامانه‌های استراتژیک و وابستگی هرچه کمتر به شرکت‌های داخلی بوده و خوشبختانه بعد از یک سال، این پروژه به اولین انتشار رسمی خود دست یافت. این اپلیکیشن پیچیده به‌صورت Cloud-native و با استفاده از بهترین فناوری‌های حوزه نرم افزار توسعه پیدا کرد و قصد دارد بزرگترین سوپراپلیکیشن ایران باشد.

معماری میکرو سرویسی (Micro-Service)، خط تولید کد کاملا اتوماتیک (CI/CD)، سیستم مدیریت محتوا (CMS)، تجربه کاربری بسیار بهبود یافته و مانیتورینگ بلادرنگ در همه سطوح از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار محسوب می‌شوند. زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم در زمان افتتاح این پروژه، از اقدام ایرانسل برای ورود به توسعه نرم افزارهای بومی تقدیر و استقبال کرد و ابراز آمادگی کرد تا با هدف تسهیل دسترسی مردم، خدمات دولت را در قالب پنجره واحد خدمات در نرم افزارهای بومی پرمخاطب ارائه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*