معرفی هدست واقعیت مجازی LG 360 VR و دوربین ۳۶۰ درجه LG 360 CAM

ال جی امروز درکنار معرفی پرچم دار جدید خود یعنی گوشی ال جی جی ۵ ( LG G5 ) در نمایشگاه MWC 2016 ، از یک هدست واقعیت مجازی و یک دوربین ۳۶۰ درجه که تجهیزات جانبی گوشی G5 به حساب می آیند نیز رونمایی کرد. LG 360 VR که یک هدست واقعیت مجازی است وCAM LG 360 که یک دوربین برای فیلم برداری ۳۶۰ درجه ای است.با گجت نیوز همراه باشید تا با این محصولات جدید ال جی بیشتر آشنا شویم.

هدست واقعیت مجازی LG 360 VR

LG-360-VR

LG 360 VR یک هدست واقعیت مجازی است که از طریق USB-C انحصارا به گوشی G5 متصل می شود و آنطور که ال جی گفته شما با داشتن این هدست،یک تلویزیون ۱۳۰ اینچی به فاصله دو متری خود خواهید داشت.طراحی زیبا و راحتی در حمل باعث شده که کاربران بتوانند در هر موقعیتی محتوای واقعیت مجازی را در این هدست تماشا کنند. یکی دیگر از برتری های این محصول نسبت به رقبا وزن بسیار پایین آن است. LG 360 VR که ۱۱۸ گرم وزن دارد حدود یک سوم از سایر رقبا سبک تر است.

این هدست می تواند علاوه بر محتوای واقعیت مجازی تهیه شده برای اندورید، تصاویر و ویدئو های ضبط شده با LG 360 CAM را نیز پخش کند.

دوربین ۳۶۰ درجه LG 360 CAM

LG-360-CAM

این دوربین ضبط تصاویر ۳۶۰ درجه ای مکمل بسیار خوبی برای هدست واقعیت مجازی ال جی است. این دوربین می تواند تصاویر ۳۶۰ درجه ای با وضوح تصویر ۲K وبر روی کانال صوتی ۵٫۱ ضبط کند.

LG 360 CAM دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه ضیط تصاویر ۲۰۰ درجه ای دارد که به همراه ۳ میکروفونی که در آن تعبیه شده است صدا و تصویر بسیار مطلوبی را به کاربران عرضه می کند.همچنین ۴ گیگابایت حافظه قابل ارتقا و یک باتری ۱۲۰۰ میلی آمپری این گجت را به یکی از برترین ها در زمینه تصویر برداری ۳۶۰ درجه ای تبدیل کرده است.

شما می توانید تصاویر گرفته شده توسط این دوربین را در Google Street یا YouTube360 آپلود کنید و با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.همچنین تصاویر گرفته شده با این دوربین در سایر گوشی های هوشمند و وسایل نمایش محتوای ۳۶۰ درجه ای قایل نمایش است.

هنوز اطلاعاتی از قیمت این دو محصول در درسترس نیست و به زودی اعلام خواهد شد.

منبع:phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*