دانگ فنگ M-Hero 917

دانگ فنگ M-Hero 917، هیولای آفرودی چینی با پیشرانه برقی به جنگ بزرگان می‌آید

دانگ فنگ M-Hero 917، هیولای آفرودی چینی با پیشرانه برقی به جنگ بزرگان می‌آید. در ادامه با ویژگی‌های شاسی بلند Dongfeng M-Hero 917 آشنا می‌شویم.

دانگ فنگ از ماه آگوست شاسی بلند برقی و آفرودی M-Hero 917 را فقط در بازار چین عرضه می‌کند. اما این خودروساز برای عرضه آن در بازارهای جهانی نیز عزم جدی دارد؛ چرا که دانگ فنگ M-Hero 917 به‌زودی تست سازگاری در شرایط خارج از چین را در پارک فناوری منگشی شروع خواهد کرد تا پس از پایان تست‌ها در مارس 2024، روانه بازارهای جهانی شود. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با ویژگی‌های این خودرو آشنا می‌شویم.

دانگ فنگ M-Hero 917 آماده برای رقابت

دانگ فنگ M-Hero 917

برند چینی Mengshi (همان M-Hero) که زیرمجموعه شرکت خودروسازی دانگ فنگ محسوب می‌شود در ابتدا فعالیت خود را به‌عنوان تولیدکننده خودروهای زرهی نظامی آغاز کرد، اما پس از مدتی در قالب یک برند مستقل تحت مالکیت دانگ فنگ به فعالیت خود ادامه داد و نام تجاری M-Hero را برای خود در نظر گرفت.

خودروی برقی و آفرودی M-Hero 917 که به‌عنوان جدیدترین محصول این برند محسوب می‌شود، با یک پیشرانه 1000 اسب بخاری، باتری بزرگ ساخت CATL، قابلیت‌های آفرودی فوق‌العاده و سکوی پهپاد آماده است تا با حضور در بازارهای جهانی به رقیب سرسختی برای رقبای خود تبدیل شود.

دانگ فنگ M-Hero 917

مرکز تست خودرو Xiangyang DaAn قصد دارد طی همکاری با موسسه تحقیق و توسعه دانگ فنگ تست سازگاری را روی خودرو دانگ فنگ M-Hero 917 انجام دهد. در این فرایند روی این خودرو دو تست مختلف برای سازگاری در کشورهای اتحادیه اروپا و تست سازگاری در کشورهای خاورمیانه انجام خواهد شد.

دانگ فنگ در آزمایش‌های خود به‌شکل ویژه از میان کشورهای اتحادیه اروپا روی کشورهای آلمان، فرانسه، سوئد و نروژ تمرکز دارد و در بازار کشورهای خاورمیانه نیز روی عربستان سعودی، کویت و امارات تمرکز خواهد داشت.

دانگ فنگ M-Hero 917

شاسی بلند آفرودی M-Hero 917 برای اتحادیه اروپا باید در شرایط استفاده در مسیرهای رفت و آمد روزانه، مناطق ساحلی و مسیرهای کوهستانی تمرکز داشته باشد. در این تست‌ها رانندگان اروپایی با این خودروها رانندگی خواهند کرد و نظرات آنها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. همچنین این خودرو برای خاورمیانه نیز باید تست‌هایی با تمرکز بر دمای بالا و رانندگی در بیابان را پشت سر بگذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*