خودروهای روسی لادا

خودروهای روسی لادا توسط نیکاموتور به ایران وارد می‌شوند

خودروهای روسی لادا توسط نیکاموتور به ایران وارد می‌شوند. شرکت نیکا موتور قصد دارد در گام نخست، خودرو لادا وستا اسپرت را به بازار ایران عرضه کند.

به‌تازگی حضور نام نیکا موتور و برند لوسی لادا در بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر تهران توانسته نگاه‌ها را به خود جلب کند. در واقع شرکت نیکا موتور قصد دارد محصولات برند روسی لادا از جمله لادا وستا اسپرت را به بازار ایران عرضه کند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات عرضه خودروهای روسی لادا به ایران توسط نیکا موتور آشنا می‌شویم.

عرضه خودروهای روسی لادا توسط نیکاموتور به ایران

خودروهای روسی لادا

علاوه بر بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر تهران، شرکت نیکا موتور اخیرا تصویری از یکی از محصولات لادا را نیز در فضای مجازی منتشر کرده است. طبق این تصویر، نیکاموتور قصد دارد لادا وستا اسپرت را در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا که در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود، به معرض نمایش بگذارد.

خودروهای روسی لادا

لادا وستا در قالب یک سدان روسی با موتورهای متنوعی شامل 1.6 لیتری و 1.8 لیتری به فروش می‌رسد که هر کدام بسته به مدل خودرو خروجی متفاوتی دارند. قدرت تولید شده از این پیشرانه‌ها نیز به انتخاب مشتریان توسط گیربکس 5 سرعته یا گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

خودروهای روسی لادا

لادا وستا در صورت عرضه در بازار ایران باید با رقبایی چون جک جی 4، شاهین اتوماتیک، دنا پلاس اتوماتیک و تارا اتوماتیک به رقابت بپردازد. گفتنی است شرکت روسی لادا در سال 1966 طی همکاری با شرکت فیات ایتالیا تاسیس شد و نخستین سری از محصولات خود را در سال 1970 روانه بازار کرد. لوگوی این خودروساز نیز نمایی از قایق بادبانی روی رود ولگا است. لادا محصولات متنوعی نظیر ترینیدا، سامارا، ریوا، نادژدا، کالینا، پریورا و وستا را به فروش می‌رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*