پیکاپ G9

پیکاپ G9 بهمن موتور احتمالا با این قیمت از ماه آینده روانه بازار می‌شود

پیکاپ G9 بهمن موتور به‌زودی روانه بازار ایران خواهد شد. در ادامه جزئیات قیمت کارخانه‌ای، مشخصات فنی و سطح امکانات پیکاپ Bahman G9 را بررسی خواهیم کرد.

طبق شنیده‌ها، شرکت بهمن موتور قصد دارد پیکاپ غول‌پیکر خود را به‌زودی روانه بازار ایران کند. در همین راستا در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز قصد داریم قیمت کارخانه‌ای، سطح مشخصات فنی و آپشن‌های پیکاپ بهمن جی 9 را بررسی کنیم.

قیمت پیکاپ G9 بهمن موتور

پیکاپ G9

بهمن موتور سال قبل از پیکاپ G9 به‌عنوان قوی‌ترین و بزر‌گ‌ترین پیکاپ خود پرده برداشت. این پیکاپ که به‌دلیل توانایی‌های بالای خود و شباهت به پیکاپ‌های آمریکایی توانسته نگاه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند، احتمالا تا سه هفته آینده در خارج از سامانه یکپارچه و بورس کالا برای نخستین به مشتریان عرضه خواهد شد.

پیکاپ G9

هرچند هنوز قیمت کارخانه ای این خودرو به‌طور رسمی منتشر نشده، اما با توجه به مشخصات و امکانات این خودرو می‌توان احتمال داد که قیمت آن بین 1 میلیارد و 800 میلیون تا 2 میلیارد تومان باشد. همچنین انتظار می‌رود این خودرو در بازار ایران بتواند حضور موفقی را تجربه کند.

مشخصات فنی پیکاپ G9 

پیکاپ G9

پیکاپ G9 بهمن موتور به یک موتور 2 لیتری توربوشارژ با فناوری GDi مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 220 اسب بخار و گشتاور 360 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ZF نیز قدرت تولید شده از این پیشرانه را به تمام چرخ‌ها منتقل می‌کند. ضمن این‌که این خودرو از قابلیت تنظیم دنده سبک و سنگین نیز بهره می‌برد.

امکانات رفاهی و ایمنی Bahman G9

Bahman G 9

از امکانات رفاهی پیکاپ G9 می‌توان به آینه‌های تاشو برقی مجهز به گرم‌کن، گرم‌کن صندلی‌های جلو، دریچه تهویه عقب، تهویه اتوماتیک، صندلی چهار حالته برقی شاگرد، صندلی 6 حالته برقی راننده، سیستم روشنایی مشایعت تا درب منزل، انتخاب حالت رانندگی (اسپرت، اقتصادی و نرمال)، چراغ روشنایی روز، دوربین ۳۶۰ درجه، شارژر بی‌سیم موبایل، جلوآمپر دیجیتال 12 اینچی، صفحه نمایش 10 اینچی لمسی برای سیستم اطلاعات سرگرمی و سیستم ورود بدون کلید اشاره کرد.

این پیکاپ از امکانات ایمنی متعددی چون 4 ایربگ ایمنی، رادار خطی، سیستم هشدار تصادف از جلو، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، سیستم کمکی EBD و ترمز ABS اشاره کرد. چنین امکاناتی، پیکاپ بهمن جی 9 را نسبت به رقبا در سطح بسیار بالایی قرار می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*