قیمت خودروهای مونتاژی

ریزش قیمت خودروهای مونتاژی در بازار – آذر 1402

قیمت خودروهای مونتاژی در بازار ایران به شدت کاهش یافته است. در ادامه به بررسی آخرین قیمت مونتاژی‌های بازار ایران در آذرماه 1402 می‌پردازیم.

بر اساس جدیدترین اخبار خودرو و طبق اظهارات سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران، قیمت خودروهای مونتاژی در بازار به‌شدت کاهش پیدا کرده است. همچنین نظر وی در خصوص روند افزایش یا کاهش قیمت خودرو بر اساس زمان‌بندی بازگشایی سامانه یکپارچه فروش خودرو، این است که مسائل مربوطه تنها روی کاغذ معتبر هستند؛ چرا که نسبت به تعداد افرادی که از آنها پول دریافت شده، آنچنان تعداد زیادی خودرو تحویل داده نشده است. او معتقد است اگر خودروها در تعداد بالا به بازار عرضه شوند، قطعا بایستی شاهد تاثیر این عرضه بر قیمت خودرو در بازار حتی برای خودروهای داخلی می‌بودیم.

همچنین طبق گفته‌های رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران، شرکت‌های واردکننده آن‌طور که قانون آنها را موظف کرده، خودرو تحویل بازار نداده‌اند و ما در بازار شاهد خودروهای وارداتی چندان زیادی نیستیم.

وی بر این نکته نیز تاکید داشت که تنها قیمت برخی خودروهای مونتاژی کاهش پیدا کرده است و این تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی و چینی نداشته است.

طبق گزارشی که از بازار خودرو گرفته شده است، قیمت برخی خودروهای چینی حتی افزایش هم یافته است. اما فعلا قیمت خودروهای داخلی ثابت بوده و تغییری نداشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*