بازی جدید هیدئو کوجیما

بازی جدید هیدئو کوجیما با نام Overdose با انتشار یک تیزر در گیم اواردز معرفی شد

در جریان گیم اواردز 2023، بازی جدید هیدئو کوجیما با همکاری جردن پیل برای کنسول ایکس باکس معرفی شد. در ادامه می‌توانید تیزر این بازی با نام Overdose را مشاهده کنید.

هیدئو کوجیما، نام بزرگ و پرآوازه صنعت بازی‌سازی، در حال همکاری با جردن پیل است و قصد دارد یک بازی جدید را روانه کنسول ایکس باکس کند. ظاهرا در این بازی، بازیگرانی چون سوفیا لیلیس، هانتر شیفر و اودو کی‌یر حضور خواهند داشت. کوجیما پروداکشنز در بخشی از مراسم گیم اواردز 2023، بازی بعدی خود را رسما معرفی کرد که مطابق با شایعات اخیر، این بازی اوردوز (Overdose) نام دارد.

کوجیما این بازی را با همکاری ایکس باکس در دست توسعه دارد و جردن پیل، کارگردان فیلم‌هایی مانند Us و Get Out که سابقه برنده شدن جایزه اسکار را نیز در کارنامه خود دارد، برای ساخت این بازی با کوجیما همکاری می‌کند. جردن پیل می‌گوید این بازی شبیه به هیچ بازی دیگری نیست و دیوانه‌کننده خواهد بود. کوجیما نیز اظهار کرده که استودیوی او یعنی Kojima Productions در حال کار با استودیوی بازی‌سازی ایکس باکس است و از فناوری بازی‌های ابری آنها برای ساختن یک بازی غوطه‌ورکننده بهره می‌برد؛ بنابراین این بازی شبیه هر چیزی که تا پیش از این ساخته شده، نخواهد بود.

تیزر بازی جدید هیدئو کوجیما با نام Overdose

در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده از جدیدترین بازی هیدئو کوجیما با نام Overdose را مشاهده کنید:

کوجیما همچنین گفته این یک بازی و در عین حال یک فیلم است. در توضیحات رسمی بازی Overdose نیز آمده است که هیدئو کوجیما مفهوم آستانه ترس شما را بررسی می‌کند و در حالی که مرزهای بین ویدیو گیم و فیلم را از بین می‌برد، این مفهوم را در اوردوز به کار می‌برد.

هنوز اطلاعات کاملی در خصوص زمان عرضه بازی Overdose منتشر نشده است. با این حال، اوردوز یکی از حداقل دو بازی جدیدی است که کوجیما پروداکشنز در دست توسعه دارد. بازی دیگر هم دنباله مورد انتظار Death Stranding است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*