گوشی‌های سری پوکو X6‌ و پوکو M6 5G

پوکو با 3 گوشی جدید X6 ،X6 پرو و M6 5G با قدرت به میدان رقابت می‌آید

شرکت چینی پوکو از دو گوشی خانواده پوکو X6 و یک گوشی ارزان قیمت 5G به‌نام Poco M6 5G رونمایی کرد که مشخصات فنی و قیمت آن‌ها را در ادامه می‌بینید.

پس از هفته‌ها گمانه‌زنی، پوکو، برند زیرمجموعه شیائومی از سه گوشی جدید خودش برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. این سه پوکو X6 و X6 پرو و همینطور M6 5G نام دارند. در ادامه با مشخصات فنی، امکانات و قیمت این سه گوشی میان‌رده بیشتر آشنا خواهید شد.

گوشی‌های سری پوکو X6

اول از همه با خانواده پوکو ایکس ۶ آغاز می‌کنیم. این سری در دو نسخه معمولی و پرو عرضه خواهد شد. نسخه معمولی میان‌رده و نسخه پرو در قامت یک پرچمدار قدرتمند به بازار خواهند آمد.

گوشی‌های سری پوکو X6

Poco X6

نسخه معمولی Poco X6 به این امکانات مجهز است: چیپست اسنپدراگون ۷ اس نسل ۲، تا ۱۲ گیگ رم، یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و اوج روشنایی ۱۸۰۰ نیت، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر و یک باتری ۵،۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ‌ ۶۷ واتی.

گوشی‌های سری پوکو X6

این مشخصات فنی، عملکرد روان و مشخصات پاسخگو، یک نمایشگر روشن و شاداب و سیستم دوربینی با توانمندی ثبت عکس‌هایی بسیار باکیفیت را تضمین می‌کنند.

همچنین شیائومی برای کاربرانی که به یک گوشی با سطح پرچمداران ولی قیمت مناسب احتیاج دارند هم گوشی Poco X6 Pro را معرفی کرده است.

گوشی پوکو X6 پرو

Poco X6 Pro

این گوشی از چیپست پرچمدار دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا مدیاتک قدرت می‌گیرد که تا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه پرسرعت UFS 4.0 آن را همراهی می‌کنند. در پشت این دستگاه هم سیستم دوربین سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی اصلی + ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو حضور دارد.

گوشی ردمی پوکو X6 پرو

این مشخصات فنی می‌تواند عملکرد بسیار سریع و بدون نقص گوشی در شرایط مختلف، مالتی‌تسکینگ روان و یک سیستم دوربین باقدرت برای ثبت عکس و ضبط ویدیوهای حرفه‌ای را تضمین کند.

گوشی پوکو M6 5G

اما سومین محصولی که کمپانی پوکو امروز رونمایی کرده، یک گوشی رده ابتدایی با قیمت مقرون به‌صرفه به‌نام Poco M6 5G است که می‌تواند با قیمتی ناچیز، تجربه استفاده از اینترنت پرسرعت 5G را به کاربران هدیه کند. این دیوایس در واقع همان گوشی ردمی 13C خواهد بود.

گوشی پوکو M6 5g

Poco M6 5G

در قلب تپنده این گوشی نیز چیپست رده ابتدایی دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس، تا ۸ گیگ رم و تا ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی حضور دارد. رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۳ روی این دیوایس نصب است و یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ‌ ۱۸ واتی هم وظیفه تأمین انرژی آن را بر عهده دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*