لپ تاپ هواوی MateBook D16

هواوی از نسخه ۲۰۲۴ لپ تاپ MateBook D16 و مدل جدید تبلت MatePad Air رونمایی کرد

نسخه ۲۰۲۴ لپ تاپ MateBook D16 هواوی با پردانده‌های نسل سیزدهمی اینتل به‌همراه یک نسخه جدید از تبلت MatePad Air با یک نمایشگر مات معرفی شدند.

هواوی روز گذشته میزبان یک رویداد خبری بزرگ بود که در آن خبر از عرضه جهانی تبلت میت پد پرو ۱۳.۲ اینچی داد و هدفون بیسیم FreeClip را با طراحی نوآورانه و متفاوت رونمایی کرد. اما ظاهرا این شرکت وقت نکرده دیروز تمام محصولاتش را معرفی کند و به‌همین خاطر امروز شاهد رونمایی از چند دیوایس جدید هواوی هستیم. یکی از آن‌ها نسخه ۲۰۲۴ لپ تاپ میت بوک دی ۱۶ است و دیگری تبلت میت پد ایر PaperMatte که با نمایشگر کاغذی و سیستم عامل هارمون او اس عرضه می‌شود. در ادامه بیشتر با این دو گجت جدید آشنا خواهید شد.

تبلت هواوی MatePad Air PaperMatte

تبلت هواوی MatePad Air PaperMatte

این تبلت، در اصل نسخه PaperMatte تبلت میت پد ایر است که یک نمایشگر جدید با روکش مات و پشتیبانی بهبود یافته‌تر از قلم هوشمند M-Pencil 2 را ارائه می‌کند. این نمایشگر از مشخصات ۱۱.۵ اینچی، پنل IPS LCD با رزولوشن ۱۸۴۰ در ۲۸۰۰ پیکسل، نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی و نسبت تصویر ۳ به ۲ برخوردار است. در قلب تپنده آن چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ 4G کوالکام تعبیه شده و سیستم عامل HarmonyOS روی آن نصب است. ۱۲ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و باتری ۸،۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن با سرعت ۴۰ واتی شارژ می‌شود.

تبلت جدید هواوی با قیمت ۶۵۰ یورو راهی بازار اروپا خواهد شد. همراه خود تبلت، یک کیبورد کیس هم در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

لپ تاپ هواوی MateBook D16

لپ تاپ هواوی MateBook D16

لپ تاپ هواوی MateBook D16

نسخه ۲۰۲۴ لپ تاپ MateBook D16 هواوی یک نمایشگر بزرگ ۱۶ اینچی با پنل IPS LCD را یدک می‌کشد. این نمایشگر دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل، نسبت ۱۶ به ۱۰ و اوج روشنایی ۳۰۰ نیتی است. هواوی یک کیبورد فول سایز همراه دکمه‌های ردیف عددی، تاچ پد ۵ نقطه‌ای، اسپیکرها و میکروفون‌های دوگانه را روی لپ تاپ جدیدش تعبیه کرده است.

نسخه پایه این مدل از پردازنده نسل سیزدهمی اینتل Core i5 با گرافیک Intel UHD قدرت می‌گیرد، در حالی که مدل‌های بالارده آن با پردازنده‌های i7 و i9 و گرافیک Intel Iris Xe عرضه می‌شوند. همه این مدل‌ها ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱ ترابایت حافظه M.2 SSD را هم یدک می‌کشند.

قیمت نسخه پایه لپ تاپ میت بوک دی ۱۶ هواوی ۹۹۹ یورو اعلام شده، در حالی که گران قیمت‌ترین مدل آن ۱،۳۹۹ یورو قیمت دارد که برای لپ تاپی با چنین مشخصات فنی مدرن بسیار عالی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*