مخفی کردن لایک اینستاگرام

قابلیت جدید اینستاگرام، لایک های شما را مخفی می‌کند

اینستاگرام که همیشه برای حفظ حریم خصوصی کاربرانش اهمیت قائل بوده، حالا تصمیم دارد که لایک های شما را مخفی کند.

اینستاگرام تصمیم دارد ویژگی جدیدی را معرفی کند که طبق آن کاربران می‌توانند فقط به یک سری افراد اجازه دهند تا لایک‌ های پست‌ها و ریلز آن‌ها را ببینند. کنترل و انتخاب افرادی که می‌توانند لایک‌های شما را ببینند، به حفظ بیشتر حریم خصوصی و تعامل بهتر در این فضا کمک می‌کند.

مخفی کردن لایک های اینستاگرام

بررسی‌ها و اسکرین شات‌های گرفته شده از نسخه بتا Instagram نشان می‌دهند که این قابلیت جدید اینستاگرام چهار گزینه‌ی مختلف را ارائه می‌دهند که کاربران می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند. طبق بررسی و آمار به دست آمده از این اسکرین شات‌ها، از بین این چهار گزینه ارائه شده، کاربران می‌توانند فقط یک گزینه را انتخاب کنند. مگر آنکه بعد از فعال شدن این ویژگی برای تمامی کاربران، اینستاگرام تصمیم بگیرد تغییراتی ایجاد کند.

مخفی کردن لایک اینستاگرام

هرچند این چهار گزینه به اندازه‌ای تنوع دارند که به کاربران اجازه دهند تنظیمات حریم خصوصی خود را به شیوه‌ی دلخواهشان شخصی‌سازی کنند. این ۴ گزینه عبارتند از:

  •  Allow everyone to see likes (به همه اجازه دهید لایک‌ های اینستاگرام را ببینند)
  • Allow people that you follow to see likes (به افرادی که فالو کرده‌اید اجازه دهید لایک‌ها را ببینند)
  • Allow close friends to see likes (به دوستان نزدیک خود اجازه دهید لایک‌ها را ببینند)
  • Don’t allow anyone to see likes (اجازه ندهید کسی لایک‌ها را ببیند)

مخفی کردن لایک اینستاگرام

اینستاگرام همواره در حال آزمایش ویژگی‌های جدید است. برخی از این ویژگی‌ها هرگز اضافه نمی‌شوند، در حالیکه برخی از آن‌ها پیوسته تکرار می‌شوند، در برخی موارد هم روش اولیه کار آن‌ها دچار تغییرات می‌شود.

بدون شک نمی‌توان گفت که دقیقا چه زمانی این ویژگی یعنی همان مخفی کردن لایک های اینستاگرام به این برنامه اضافه می‌شود، اما این را می‌دانیم که اینستاگرام در حال کار کردن روی ویژگی‌هایی است که واقعا برای بسیاری از کاربرانش مفید و کاربردی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*