نیسان تیدا 2023

نیسان تیدا نسخه 2023 توسط پارس خودرو به ایران وارد می‌شود

نیسان تیدا 2023 توسط پارس خودرو به ایران وارد می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات هاچ بک ژاپنی Nissan Tiida 2023 آشنا خواهیم شد.

پارس خودرو که در گذشته نیز مسئولیت عرضه محصولات نیسان را بر عهده داشته است، اکنون قصد دارد بار دیگر محصولات این خودروساز ژاپنی از جمله هاچ بک نیسان تیدا 2023 را وارد ایران کند. در میان شرکت‌هایی که برای واردات خودروهای نیسان اقدام کردند، پارس خودرو با توجه به سابقه خوب خود به‌عنوان یکی از گزینه‌های مناسب در نزد مشتریان محسوب می‌شود. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با Nissan Tiida 2023 آشنا می‌شویم.

معرفی نیسان تیدا 2023

نیسان تیدا 2023

شرکت نیسان از سال 2016 تاکنون هاچ بک تیدا را در سه نسل و چند فیس لیفت روانه بازار کرده است. طبق شنیده‌ها، پارس خودرو قصد دارد نسل سوم این خودرو را روانه بازار ایران کند که از طراحی ظاهری جذابی نیز برخوردار است. ضمن این‌که این خودرو در بازار چین و روسیه با نام نیسان پولسار به مشتریان عرضه می‌شود.

مشخصات فنی نیسان Tiida

نیسان تیدا 2023

نیسان تیدا 2023 در بازارهای جهانی با پیشرانه‌های متنوعی به فروش می‌رسد، اما شرکت پارس خودرو قصد دارد آن را با موتور 1.6 لیتری بنزینی روانه بازار ایران کند که می‌تواند قدرتی برابر با 122 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس اتوماتیک CVT ایکس ترونیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

امکانات رفاهی و ایمنی Nissan Tiida 2023

نیسان تیدا 2023

این هاچ بک ژاپنی در بازارهای جهانی از امکاناتی چون فرمان برقی، صندلی‌های چرمی، مولتی‌مدیای لمسی، دوربین عقب، سنسور فشار باد لاستیک‌ها TPMS، استارت بدون کلید یا کی‌لس، سیستم ترمز ABS و BA، مه‌شکن‌های جلو و عقب بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*