ارتباط ماهواره ای گلسی اس 24 سامسونگ

وجود قابلیت ارتباط ماهواره ای در گلکسی اس 24 سامسونگ قطعی شد

خبرهای خوبی درباره قیمت و قابلیت ارتباط ماهواره ای گوشی های سری گلکسی اس 24 سامسونگ – Galaxy S24 به گوش می‌رسد.

بر اساس یک گزارش تازه از کره جنوبی، سامسونگ قصد دارد پرچمداران جدید خود را با همان قیمت مدل‌های پیشین بفروشد. یک گزارش جداگانه هم از قطعی بودن وجود قابلیت ارتباط ماهواره ای در سری گلکسی اس 24 سامسونگ خبر داده است.

پیش‌تر نیز دراین‌باره شایعاتی شنیده بودیم؛ اما حالا انتشار یک اسکرین‌شات ثابت می‌کند که کاربران این گوشی‌ها می‌توانند در شرایط اضطراری، پیام متنی از طریق ارتباط ماهواره‌ای ارسال کنند. پیش‌تر چنین قابلیتی را در گوشی‌های هواوی و آیفون هم دیده بودیم.

ارتباط ماهواره ای گلسی اس 24

نکته قابل توجه اینکه فارغ از نوع چیپست، ظاهرا همه مدل‌ها و نسخه‌های سری گلکسی S24 چنین قابلیتی دارند. کمپانی کره‌ای، از استاندارد 3GPP برای ارتباط ماهواره‌ای بهره می‌گیرد؛ ولی هنوز مشخص نیست آیا در همه کشورها امکان استفاده از آن وجود خواهد داشت؟

از طرفی، برای فروش بیشتر در بازار در حال احیای گوشی‌های هوشمند، سامسونگ قصد دارد پرچمداران جدید را با همان قیمت سری گلکسی S23 عرضه کند. هدف این کمپانی، 10 درصد فروش بیشتر نسبت به مدل‌های سال قبل است.

شاید چیزی که غول کره‌ای را قادر به ثابت نگه داشتن قیمت‌ها کرده، استفاده از چیپ Exynos 2400 در مدل‌های معمولی و پلاس برای عرضه در برخی بازارها باشد. البته گفته می‌شود گلکسی اس 24 اولترا در سراسر دنیا، با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*