گوشی ریلمی C67 5G

گوشی ریلمی C67 5G با امکانات جذاب و قیمت زیر ۱۰ میلیونی به میدان آمد

گوشی‌های میان‌رده بازار یک رقیب جذاب پیدا کردند: گوشی ریلمی C67 5G با امکانات عالی مثل شارژ فوق سریع و قیمت زیر ۱۰ میلیونی در راه است.

ریلمی C67 5G، یکی از جدیدترین گوشی‌های سری C شرکت چینی ریلمی رونمایی شد. محصولی که به‌واسطه مشخصات و قیمت خوبی که دارد می‌تواند به‌زودی وارد بازار ایران شده و با گوشی‌های میان‌رده شیائومی و سامسونگ رقابت دلچسبی را به‌وجود بیاورد. از مهم‌ترین مشخصات این گوشی می‌توان به چیپست دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و شارژ بسیار سریع ۳۳ واتی آن اشاره کرد.

گوشی ریلمی C67 5G

در ادامه توجه شما را با مشخصات فنی و امکانات گوشی جدید ریلمی آشنا خواهیم کرد.

طراحی زیبا در کنار مشخصات مناسب با ریلمی C67 5G

در جلوی قاب این محصول یک نمایشگر بزرگ ۶.۷۲ اینچی حضور دارد که از یک پنل IPS LCD استفاده می‌کند. رزولوشن این صفحه نمایش فول اچ‌دی پلاس است و نرخ رفرش پرسرعت ۱۲۰ هرتزی آن، می‌تواند تجربه گیمینگ سریع و روان را در اختیار شما بگذارد. در بالای این نمایشگر حفره کوچکی قرار گرفته که از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. علاوه بر این، ریلمی با الهام گرفتن از قابلیت جزیره پویا آیفون‌های اپل، نوتیفیکیشن‌ها و برخی از تنظیمات را دور این حفره دوربین سلفی به‌نمایش می‌گذارد.

وقتی گوشی را برگردانید، یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی جذاب با گشودگی دیافراگم f/1.8 و فناوری ادغام ۴ پیکسل در ۱ پیکسل را می‌بینید که می‌توانیم انتظار عملکرد خوبی را از آن داشته باشیم. یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای کمک به عکاسی پرتره هم در کنار آن قرار گرفته که وظیفه جمع‌آوری اطلاعات مربوط به عمق میدان را بر عهده دارد. ریلمی از پوسته سفارشی Realme UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ گوگل در بخش نرم افزاری گوشی خودش استفاده کرده است. همچنین باید به پوشش مقاوم در برابر خاک و پاشش آب بدنه گوشی به‌لطف گواهی IP54، یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده داخل دکمه پاور جانبی و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

همه این امکانات فقط با ۱۰ میلیون تومان

گوشی ریلمی C67 5G در دو نسخه سبز (Sunny Oasis) و بنفش (Dark Purple) راهی بازار می‌شود. ظرفیت رم آن هم ۴ یا ۶ گیگ است و با ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی به‌دست مشتریان می‌رسد. برای خرید نسخه اول با ۴ گیگ رم باید کمتر از ۱۷۰ دلار و برای خرید نسخه قدرتمندتر با ۶ گیگ رم باید حدود ۱۸۰ دلار بپردازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*