بهترین هتل های آنتالیا

بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها

اگر قصد دارید به صورت مجردی به آنتالیا سفر کنید، شاید یکی از اولین دغدغه‌هایی که پیش از سفر با آن مواجه شوید، انتخاب بهترین و مناسب‌ترین هتل برای اقامت باشد. هتل‌های مختلفی در آنتالیا وجود دارند که برای سفرهای مجردی انتخاب مناسبی هستند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید، به شما ۵ نمونه از بهترین هتل‌ های آنتالیا برای مجردها را معرفی می‌کنیم.

۱. هتل جندر | Cender Hotel

این هتل ۴ ستاره در مرکز شهر آنتالیا و نزدیکی موزه ملی خانه آتاتورک قرار گرفته است و تنها ۵۰ متر تا نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس فاصله دارد. از امکانات ویژه این هتل می‌توان به رستوران آلاکارته، سکوی آفتاب گرفتن و کافه و تفریحات جذاب اشاره کرد. اتاق‌های این هتل همگی طراحی مدرن و زیبایی دارند و از امکانات آن‌ها می‌توان به وای‌فای رایگان، حوله، سرویس بهداشتی، وان حمام، لوازم بهداشتی و تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت اشاره کرد. همچنین، برخی از اتاق‌ها چشم‌انداز زیبای دریای مدیترانه دارند.

صبحانه بوفه هر روز صبح سرو می‌شود و در محوطه هتل امکانات رفاهی دیگری نظیر کافه کنار استخر با تراس بزرگ، سالن استراحت، استخر روباز، کلاس و باشگاه بدنسازی، میز پینگ پنگ و بیلیارد وجود دارد که شرایط سفری خوش و دل‌چسب را برای شما فراهم می‌کند.

بهترین هتل های آنتالیا

۲. هتل وویج بلک | Voyage Belek

این هتل ۵ ستاره، تجربه فضایی خاص و کاملا آرامش بخش را به شما هدیه می‌دهد. تمامی جزئیات معماری و طراحی این هتل با ظرافت تمام انجام شده است و غذاها و نوشیدنی‌های متنوع و بسیار خوشمزه‌ای سرو می‌شوند. کافه های ۲۴ ساعته، پارک آبی کوچک، مجموعه گلف، استخرهای روباز و سرپوشیده، مرکز آبگرم و سلامتی، ماساژ و حمام ترکی و انواع سرگرمی‌ها از امکانات ویژه این هتل است.

این هتل زیبا مشرف به چشم‌انداز زیبای دریای مدیترانه است و در دل جنگل قرار دارد. هتل وویج بلک با امکانات رفاهی متنوعی که برای مسافران در نظر گرفته است، لذت تجربه‌های ترکیبی از آرامش و ماجراجویی را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

۳. هتل دلفین ایمپریال لارا  | Delphin Imperial Lara

این هتل، یکی دیگر از مناسب‌ترین هتل های آنتالیا برای مجردهاست که ۷۹۸ اتاق بسیار لوکس دارد. آسانسورهای پانوراما، پارک آبی لوکس، بولینگ، سینما، اسپا، ۹ رستوران آلاکارته و… از امکانات ویژه این هتل هستند که لذت تجربه لحظاتی شاد و تکرار نشدنی را به شما هدیه می‌دهد.

فضاهای اقامتی هتل شامل سوئیت‌های بزرگ با دسترسی انحصاری به استخر تراس، اتاق‌های متصل و اتاق‌های دو نفره می‌شود.

نمایش‌های مختلفی از جمله آکروباتیک، کارائوکه و دی ‌جی‌ در فضای هتل برگزار می‌شود که لذت اقامت را برای شما چندین برابر کند. All Inclusive هتل تجربه بی‌نظیری را ارائه می‌دهد؛ ۱۰ غذاخوری با گزینه‌های متنوع از غذاهای ملل‌ مختلف، کافه‌های متنوع، امکان صرف میان‌وعده کنار استخر، فضای ورزشی با امکان سرو خوراکی حتی در نیمه‌شب، فضای شکلا‌ت خوری و… از امکانات ویژه All Inclusive هستند.

بهترین هتل های آنتالیا

۴. هتل لارا پالاس | Lara Palace

هتل لارا پالاس یک گزینه اقتصادی و مناسب برای سفرهای مجردی است. این هتل آنتالیا ۳۶ اتاق دارد که همگی مجهز به تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون ال‌سی‌دی، اینترنت رایگان، حمام مخصوص، سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی و… هستند. هتل دارای امکانات ویژه‌ای مثل استخر روباز، کافی‌شاپ، امکانات رفاهی، باغ، باربیکیو و… است.

این هتل فاصله‌ای حدود ۲ دقیقه (با ماشین) تا ساحل لارا دارد و تا پارک پروانه آنتالیا هم حدود ۱۰ دقیقه فاصله دارد.

۵. هتل اورنج کانتی کمر | Orange County Resort Hotel Kemer

این هتل لوکس و ۵ ستاره، در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است و به سواحل زیبای مدیترانه بسیار نزدیک است. از امکانات ویژه هتل اورنج کانتی کمر می‌توان به استخرهای روباز و سرپوشیده، اسپا، فضای بازی کودکان، انواع رستوران، سالن ورزشی و… اشاره کرد. این هتل موقعیت و دسترسی بسیار خوبی دارد و یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای سفرهای مجردی است.

بهترین هتل های آنتالیا

رزرو هتل آنتالیا با بهترین قیمت در فلای‌تودی

اگر قصد رزرو هتل های آنتالیا را دارید، می‌توانید به راحتی این کار را از طریق فلای‌تودی انجام دهید. در ابتدا لازم است وارد سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی شده و بخش هتل های خارجی را انتخاب کنید. از این قسمت می‌توانید نام منطقه یا هتل مورد نظر خود را وارد کرده و سایر اطلاعات مثل تاریخ سفر و تعداد مسافران را هم وارد کنید. با کلیک روی دکمه جستجو، تمامی هتل‌های موجود با توجه به درخواست شما نمایش داده می‌شوند.

در نهایت می‌توانید پس از انتخاب هتل مورد نظر، روی گزینه رزرو کلیک کرده و پس از انجام مراحل استعلام، اگر ظرفیت خالی برای اتاق و هتل مورد نظر شما وجود داشت، می‌توانید وارد مراحل خرید شوید. همچنین می‌توانید از تخفیفات ویژه هتل‌ها باخبر شوید و در صورت امکان، هتل مورد نظر خود را با هزینه پایین‌تری رزرو کنید.

شما از طریق سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی می‌توانید خدمات دیگری را هم نظیر خرید بلیط چارتر هواپیما، بلیط قطار، ویزای توریستی، تور و بیمه مسافرتی را دریافت کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*