بدترین فیلم های سال ۲۰۲۳

بدترین فیلم های سال ۲۰۲۳ که دیدنشان حوصله شما را سر می‌برد

هر ساله فیلم‌های زیادی ساخته‌می‌شوند که ارزش تماشا کردن ندارند، اگر برای زمان خود ارزش قائلید، شما را با بدترین فیلم های ۲۰۲۳ آشنا می‌کنیم.

از زمانی که صنعت فیلم‌سازی هالیوود رونق پیدا کرده، هر ساله در میان فیلم‌های حیرت انگیزش، آثار بی‌کیفیت هم دیده می‌شود و این مسئله چیز جدیدی نیست. سال ۲۰۲۳ هم از این قاعده مستثنی نبود و تعداد فیلم‌های ضعیفی که امسال ساخته شد زیاد بود، از این رو می‌خواهیم فقط ۵ مورد از بدترین فیلم های سال ۲۰۲۳ که دیدنشان حوصله شما را سر می‌برد را بررسی کنیم.

لیست بدترین فیلم های سال ۲۰۲۳

از آنجا که فیلم‌های ضعیف زیادی در سال ۲۰۲۳ ساخته شده‌اند، معرفی و انتخاب این ۵ فیلم کمی دشوار بود، هرچند موارد دیگر تا این اندازه افتضاح نبودند که بخواهیم در این لیست قرار دهیم. حالا اینکه بخواهید این فیلم‌ها را تماشا کنید یا بنا به توصیه ما سمتشان نروید، تصمیمش با خودتان است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های سال 2023 از نگاه موسسه فیلم آمریکا

۱- فیلم سینمایی God is a Bullet

بدترین فیلم های سال ۲۰۲۳ - فیلم God is a Bullet

فیلم God is Bullet یک فیلم اکشن جنایی به کارگردانی نیک کاساوتیس است که در آن نیکلای کاستر والدو ستاره‌ی فیلم Game of Thrones، مایکا مونرو و جیمی فاکس نقش آفرینی کرده‌اند.

داستان این فیلم درباره‌ی یک یک کارآگاه پلیس به نام باب هایتاور است که یک فرقه‌ی شیطان پرستی به طرز وحشیانه‌ای همسرش را می‌کشد و دخترش را گروگان می‌گیرد. باب از تحقیقات رسمی ناامید شده و از نیروی پلیس کناره گیری می‌کند تا به این فرقه‌ی شیطانی نفوذ کند. او با همکاری و کمک یکی از اعضای سابق این فرقه به نام کیس سعی می‌کند تا دخترش را نجات دهد. این فیلم خشونت آمیز، خسته کننده است و ممکن است حوصله‌ شما را سر ببرد.

۲- فیلم سینمایی Mafia Mamma

بدترین فیلم های سال ۲۰۲۳ - فیلم Mafia Mamma

فیلم Mafia Mamma محصول کشور ایتالیا بوده و ژانر آن اکشن جنایی است. این فیلم که یکی از بدترین فیلم های سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود، داستان زن میانسالی به نام کریستین است که پدربزرگش به طور غیرمنتظره‌ای فوت می‌کند. به همین دلیل او راهی ایتالیا می‌شود و در آنجا می‌فهمد که پدربزرگش رئیس یک باند مافیایی بزرگ بوده و حالا او تنها وارث یک خانواده جنایتکار ایتالیایی است.

کریستین کنترل این امپراطوری مافیایی را دست می‌گیرد و مشاور او مونیکا بلوچی در نقش بیانکا، تنها فردی ست که کریستین می‌تواند به او اعتماد کند. این فیلم به صورت کمدی ساخته شده، اما نکته‌ی مهم اینجاست که اصلی‌ترین وظیفه‌ی کمدی یعنی خنداندن بیننده را فراموش کرده! به عبارت ساده‌تر هیچ شوخی فان و خنده‌داری در این فیلم وجود ندارد و فقط حوصله‌ی بیننده را سر می‌برد.

۳- فیلم سینمایی Expendables 4

بدترین فیلم های سال ۲۰۲۳ - فیلم Expendables 4

بدترین فیلم های سال ۲۰۲۳

فیلم‌های سینمایی Expendable در ژانر اکشن بهترین نیستند. فیلم Expendable 4 نیز جزو آن دسته از فیلم‌هاییست که خیلی ارزش دیدن ندارد! داستان این فیلم در مورد گروهیست که ماموریت جدیدی را آغاز کرده‌اند تا جلوی یک سازمان تروریستی که کلاهک‌های هسته‌ای را قاچاق می‌کنند، بگیرند. اما این ماموریت منجر به آغاز یک جنگ هسته‌ای میان روسیه و ایالات متحده شده است.

جیسون استاتهام با نام لی کریسمس نقش اصلی را در این فیلم بر عهده دارد. این فیلم مثل فیلم  Stop a madman from igniting World War III که قبلا دیده‌اید است و چیز جدید و شگفت انگیزی به مخاطب ارائه نمی‌دهد.

۴- فیلم سینمایی Love Again

بدترین فیلم های سال ۲۰۲۳ - فیلم Love Again

یکی از بدترین فیلم های دیگر سال ۲۰۲۳ فیلم سینمایی Love Again است. این فیلم  داستان زن جوانی به نام میرا ری (با نقش آفرینی پریانکا چوپرا) است که پس از مرگ نامزدش با ارسال پیام‌هایی عاشقانه به شماره تلفن همراه قدیمی او تلاش می‌کند تا از غم و اندوهش بکاهد. غافل از اینکه شماره قدیمی نامزدش به مردی جوان به نام راب برنز (با بازی سم هیوین) واگذار شده است. سم روزنامه نگاری است که مجذوب صداقت پیام‌های میرا می‌شود. این فیلم که بر اساس طرح فیلم You’ve Got Mail ساخته شده، نمی‌تواند ذره‌ای خنده‌ روی لب مخاطب بیاورد.

۵- فیلم Fool’s Paradise

بدترین فیلم های سال ۲۰۲۳ - فیلم Fools Paradise

بدترین فیلم های سال ۲۰۲۳

این فیلم کمدی به کارگردانی چارلی دی داستان تهیه کننده‌ای به نام ری لیوتا را روایت می‌کند که با یک فرد لال به نام دی روبرو شده که شبیه ستاره‌های سینمایی است. حالا این تهیه کننده یک فرصت مناسب پیدا کرده و دی را به بازی در یک فیلم دعوت می‌کند تا از او ستاره بسازد. دی که حالا ستاره جدید سینما شده با کیت بکینسیل ازدواج می‌کند.

مشکل فیلم Fool’s Paradise این بود که با وجود ژانر کمدی اصلا خنده‌دار نبود. در این فیلم هنر کمدی دیده نمی‌شود و حتی انقدر سطح پایین بوده که در بین بدترین فیلم های ۲۰۲۳ رتبه اول را کسب کرده است.

ما چند نمونه از بدترین فیلم های سال ۲۰۲۳ را برای شما بررسی کردیم و کاملا به خودتان بستگی دارد که آن‌ها را تماشا کنید یا نه. در هر حال زمان هر فرد بسیار ارزشمند است و بهتر است این زمان صرف تماشای فیلم‌های فوق‌العاده شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*