اجاق گاز هوشمند شیائومی S2

شیائومی یک اجاق گاز هوشمند با قیمت زیر ۱۰ میلیون تومانی رونمایی کرد

شیائومی از یک اجاق گاز هوشمند دو شعله به‌نام Mijia Smart Gas Stove S2 با قیمت زیر ۱۰ میلیون تومانی رونمایی کرده که با گوشی شما کنترل می‌شود.

شیائومی از یک اجاق گاز هوشمند جدید به‌نام Mijia Smart Gas Stove S2 رونمایی کرد علاوه بر قیمت ۱۶۸ دلاری (حدودا ۸.۵ میلیون تومانی) مناسبش، امکانات هوشمند را در اختیار کاربرانش خواهد گذاشت. این یک گاز رومیزی دو شعله با ترکیبی از زیبایی و کارایی است که از یک شیشه سفید جذاب بهره می‌برد و پیچ‌های تنظیم شعله آن با روکش ضد حرارت باکیفیت همراه هستند. روی این گاز همچنین از نسل جدید دیسک ضد باد با تمرکز روی انرژی بالا استفاده شده که بازدهی حرارتی قابل توجه ۶۸ درصدی را به‌ارمغان میاورد.

امکانات اجاق گاز هوشمند شیائومی S2

اجاق گاز هوشمند شیائومی S2

دو شعله گرد این گاز رومیزی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند پخت‌وپز را با قابلیت تنظیم پله‌ای شعله‌ها تا ۲۳۰ درجه سانتی‌گراد، ایده‌آل کنند. شعله‌های آتش روی این گاز با توان بسیار بالای ۵۲۰۰ واتی به بیرون پرتاب می‌شود که طبخ هرگونه غذا را آسان خواهد کرد. همچنین تایمر دوگانه‌ای روی این محصول تعبیه شده که می‌توانید بین ۱ تا ۱۸۰ دقیقه آن را تنظیم کنید تا پس از آن به‌صورت خودکار گاز را خاموش کند. علاوه بر این، خودش می‌تواند منبع گاز را هم به‌صورت خودکار خاموش کرده تا ایمنی و امنیت منزل شما را هم تأمین کند.

بیشتر بخوانید:

۱۵ تا از جدیدترین لوازم هوشمند و خانگی شیائومی در سال ۲۰۲۳

صفحه این اجاق گاز از لایه‌های مختلفی طراحی شده که می‌تواند در برابر شعله و هر چیز دیگری مقاوم باشد. پایه‌های نگهدارنده قابلمه روی آن هم کاملا ضد لغزش هستند تا با آسودگی خاطر روی آن غذا بپزید. این پایه‌ها قابل تنظیم و تعویض هستند و باز کردن آن‌ها نیز برای شستشو بسیار آسان است. شیائومی از متریال خوبی برای پایه‌های شعله این گاز استفاده کرده که تمیز کردن آن‌ها شما را به‌دردسر نخواهد انداخت؛ چرا که در برابر چکه‌های روغن و چربی مقاوم است.

اجاق گاز هوشمند شیائومی S2 بخشی از اکوسیستم محصولات خانگی هوشمند این کمپانی است؛ به‌همین خاطر هم شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن Mi Home روی گوشی خود، آن را کنترل کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*