فروش ۱ میلیون گوشی ردمی K70 تنها در ۱۴ روز

تاخت‌و‌تاز شیائومی در بازار موبایل؛ فروش ۱ میلیون گوشی ردمی K70 تنها در ۱۴ روز!

شیائومی موفق شده تنها در عرض ۱۴ روز، به رکورد فروش ۱ میلیون نسخه از گوشی‌های خانواده ردمی K70 دست پیدا کند. این به‌خاطر مشخصات و قیمت عالی سری ردمی کی ۷۰ است.

یک ماهی از معرفی و عرضه گوشی‌های سری ردمی کی ۷۰ شیائومی به بازار می‌گذرد و حالا در همین مدت کوتاه فروش این محصول میلیونی شد. برند زیرمجموعه شیائومی موفق شده تنها در دو هفته معادل ۱۴ روز، ۱ میلیون نسخه از گوشی ردمی K70 را بفروشد و رکورد قبلی این خانواده را بشکند.

بیشتر بخوانید:

گوشی پرچمدار ردمی K70 پرو با شکستن چند رکورد مهم معرفی شد

در حال حاضر سه نسخه K70 معمولی، K70 Pro و K70e راهی بازار شده‌اند. ظاهرا از فردا هم قرار است نسخه سفارشی Automobili Lamborghini Squadra Corse با طراحی خاص قاب پشتی‌اش وارد بازار شود.

آغاز فروش نسخه لامبورگینی ادیشن ردمی K70 شیائومی

نسخه اصلی این گوشی‌ها با قیمت ۳۵۰ دلاری و نسخه پرو با قیمت ۴۶۵ دلاری عرضه می‌شوند. این گوشی‌ها علیرغم قیمت زیر ۵۰۰ دلاری که دارند، از دوربین‌های باکیفیت ۵۰ مگاپیکسلی و چیپست‌های رده پرچمداران بهره می‌برند. سومین عضو این خانواده، ردمی K70e اقتصادی‌ترین عضو آن هم هست که با چیپست دایمنسیتی ۸۳۰۰ دایمنسیتی، سرعت شارژ شگفت‌انگیز ۹۰ هرتزی و دوربین سه‌گانه پشتی فقط ۲۸۰ دلار قیمت دارد. همه این‌ها باعث شده جدیدترین گوشی‌های شیائومی فروش فوق‌العاده‌ای را در بازار کسب کنند و یک میلیون مشتری تنها در عرض ۲ هفته پیدا کنند.

نسخه لامبورگینی ادیشن این خانواده که فردا عرضه می‌شود هم از نظر مشخصات فنی شباهت بسیار زیادی با کی ۷۰ پرو دارد. چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳، ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی مشخصات فنی این محصول را تشکیل می‌دهند. اما جزیره دوربین پشتی حالت چند ضلعی به‌خودش گرفته و در دو رنگ سبز و زرد عرضه خواهد شد که رنگبندی اصلی ابرخودرو لامبورگینی Essenza SCV12 هم محسوب می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*