آپدیت iOS 17.2.1

آپدیت iOS 17.2.1 مشکل تخلیه سریع شارژ باتری در آپدیت قبلی را حل می‌کند

جدیدترین بروزرسانی سیستم عامل آی او اس، آپدیت iOS 17.2.1 قرار است مشکل خالی شدن ناگهانی و بی‌دلیل آیفون در برخی نقاط دنیا را رفع کند.

اپل به‌تازگی جدیدترین به‌روزرسانی سیستم عامل آی او اس 17، آپدیت iOS 17.2.1 را منتشر کرده است. این بروزرسانی ضمن رفع برخی باگ‌ها، باعث پایدارتر شدن iOS روی گوشی‌های آیفون هم شده است. آپدیت جدید اپل البته همان‌طور که از شماره‌گذاری آن پیداست، قرار نیست ویژگی‌های فنی و نرم افزاری چندانی به آیفون اضافه کند. با این وجود، اطلاعات اضافی مربوط به آن در برخی نقاط دنیا حاکی از رفع یک مشکل بزرگ در برخی نقاط دنیاست: مشکل خالی شدن سریع شارژ!

آیا آپدیت iOS 17.2.1 قرار است مشکل خالی شدن باتری را رفع کند؟

آیفون 15

اگر وارد بخش تنظیمات گوشی iPhone خود شوید و به بخش Updates بروید، می‌توانید آپدیت iOS 17.2.1 را دانلود و نصب کنید. اپل نصب این بروزرسانی را برای تمامی کاربران آیفون توصیه کرده و از رفع برخی باگ‌ها در آن خبر داده است.‌ با این وجود، اطلاعات مربوط به این بروزرسانی در برخی نقاط جهان از جمله ژاپن خبر از رفع مشکل خالی شدن سریع‌تر از موعد باتری تحت شرایطی خاص می‌دهد. البته به جز ژاپن، اطلاعات مربوط به این بروزرسانی در کشورهای دیگری مثل چین هم خبر از رفع همین مشکل می‌دهند. این در حالی‌ست که در نسخه انگلیسی زبان این بروزرسانی اشاره‌ای به خالی شدن باتری نشده است! این نخستین بار است که کاربران آیفون در نقاط مختلف دنیا قابلیت‌های متعددی را از یک بروزرسانی آی او اس دریافت می‌کنند.

در گجت نیوز بخوانید:

آپدیت iOS 18 و هرآنچه که از سیستم عامل بعدی اپل میدانیم

iOS 17.2 پیش‌تر در ماه دسامبر منتشر شد و برخی کاربران از خالی شدن ناگهانی شارژ آیفون خود پس از نصب این بروزرسانی خبر دادند. به همین جهت به نظر می‌رسد اپل در جدیدترین بروزرسانی آی او اس در صدد رفع این مشکل برآمده است. البته این مشکل گریبانگیر تمامی کاربران آیفون نشده؛ به‌طوری که عده زیادی از کاربران هم از عدم تغییر میزان شارژدهی باتری در اثر نصب این آپدیت خبر داده‌اند. در عین حال باید صبر کرد و دید آپدیت iOS 17.2.1 دقیقا چه تغییراتی در آیفون ایجاد خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*