خودرو برقی شیائومی

خودرو برقی شیائومی بالاخره به خیابان آمد + ویدیو و تصاویر واقعی

شیائومی جدیدترین عکس ها و ویدیو خودرو برقی SU7 و اس یو 7 مکس را در خیابان‌های چین منتشر کرده است که همین تصاویر ساده، نکات جذابی را به شما نشان می‌دهند. با اخبار خودرو گجت نیوز همراه باشید تا جدیدترین اطلاعات و مشخصات ماشین برقی شیائومی را بخوانیم.

شیائومی پس از قبضه کردن بازار موبایل و گجت‌های مختلف تکنولوژی، به سراغ لوازم خانگی رفت تا انواع مختلفی از این محصولات مثل اجاق گاز، یخچال و حتی ترازو را در اختیار چینی‌ها قرار دهد، اما هیچ چیزی جای خودرو را نمی‌گیرد. رقیب‌های شیائومی مثل سامسونگ، اپل و هواوی، تقریبا به نحوی در چرخه صنعت خودرو قرار دارند اما هیچکدام، مالک برند اختصاصی نیستند؛ شیائومی جلوتر از تمام این نام‌ها قرار دارد و به تازگی، جدیدترین عکس های خودرو برقی خودش را منتشر کرده است. همراه تیم اخبار خودرو گجت نیوز باشید تا علاوه بر این تصاویر، نکات پنهان و قیمت این محصول را بررسی کنیم.

فهرست عناوین:

عکس های جدید خودرو برقی شیائومی در خیابان

به تازگی، تصاویر جدیدی از ویدیو تبلیغاتی شیائومی SU7 منتشر شده است که نکات هیجان انگیزی را به ما نشان می‌دهد. همچنین علاوه بر این تصاویر، دو ویدیو جدید از شیائومی اس یو 7 در خیابان‌ های چین به دست ما رسیده است که از نزدیک بودن تاریخ رونمایی این خودرو حکایت می‌کند.

مشخصات و قیمت خودرو برقی شیائومی SU7

ماشین شیائومی اس یو 7

طبق آخرین اخبار به دست آمده، خودرو برقی شیائومی قرار است در دو نسخه مختلف یعنی مدل RWD یا همان تک موتوره و مدل AWD یا همان دو موتوره راهی بازار شود. توان شیائومی SU7 در نسخه دیفرانسیل عقب به 220 کیلو وات (296 فلان اسب بخار) و در نسخه تمام چرخ محرک به 495 کیلو وات (664 فلان اسب بخار) می‌رسد؛ یعنی نسخه AWD در محور جلویی میزبان یک موتور 275 کیلو واتی و در محور عقب به یک موتور 275 کیلواتی مجهز شده است.

ماشین شیائومی اس یو 7

ظرفیت باتری های خودرو برقی شیائومی به ترتیب در مدل‌های RWD و AWD به 73.6 و 101 کیلو وات ساعت می‌رسد که به لطف این باتری‌ها، گفته می‌شود ماشین الکتریکی شیائومی در هر بار شارژ شدن می‌تواند نزدیک به 600 کیلومتر را یک نفس طی کند. نگران خالی شدن باتری ها هم نباشید چرا که ایستگاه های شارژ سریع می‌توانند در عرض 30 دقیقه، باتری های خودرو برقی شیائومی را فول شارژ کنند، چرا که این باتری‌ها رو معماری برق 800 ولت DC توسعه پیدا کرده‌اند و از نوع باتری‌های NMC هستند.

ماشین شیائومی اس یو 7

در نهایت به قیمت خودرو برقی شیائومی می‌رسیم که گفته می‌شود قرار است با برچسب قیمتی زیر 42 هزار دلار راهی بازار شود تا بلکه بتواند به عنوان رقیب تسلا مدل 3، فرصتی برای عرض اندام در بازار چین داشته باشد.

نکات پنهان در ویدیو و عکس های جدید خودرو برقی شیائومی

ماشین شیائومی SU7

به کمک این تصاویر، اکنون می‌دانیم که ماشین الکتریکی شیائومی به دستگیره‌های درب پاپ اوت مجهز شده است که نمونه‌های مشابه آن را در محصولات تسلا دیده بودیم.

خودرو برقی شیائومی

علاوه بر این موضوع، اسپویلر خودرو برقی شیائومی هم به صورت پاپ اوت طراحی شده تا فقط در مواقع لازم، بیرون بیاید. به کمک اسپویلر پاپ اوت یا همان مخفی شونده، طراحان می‌توانند کنترل بیشتری روی ضریب درگ خودرو داشته باشند.

ماشین شیائومی SU7

اسپویلر پاپ اوت

برای مثال، در سرعت‌های پایین که نیاز به داون فورس یا همان نیروی رو به پایین نیست، اسپویلر مخفی می‌شود تا از اتلاف انرژی جلوگیری گردد. سپس در سرعت‌های بالا که داون فورس بیشتری لازم داریم، اسپویلر پاپ اوت در شیائومی SU7 بیرون می‌آید. هرچند که این سیستم، چیز جدیدی نیست و محصولات مختلفی مثل مرسدس بنز AMG One نظیر آن را دیده بودیم.

ماشین شیائومی SU7

در کنار این موضوعات، بد نیست اشاره کنیم که تیم خودرو برقی شیائومی از 3400 مهندس و نیروی تخصصی تشکیل شده است و برای پیشبرد این پروژه، چینی‌ها تا کنون نزدیک به 1.5 میلیارد دلار هزینه کرده‌اند.

تاریخ رونمایی از شیائومی SU7

خودرو برقی شیائومی

شیائومی قصد دارد تا 28 دسامبر امسال یعنی 7 دی ماه، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای خود را برگزار کند و به گفته برخی از بلاگرهای خودرو در چین، شانس رونمایی از خودرو برقی شیائومی در این تاریخ به شدت بالاست.

خودرو برقی شیائومی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*