ایرانسل در تلکام 1402

ایرانسل با دستاوردهای هوشمندسازی و تحول دیجیتال در تلکام 1402 حاضر می‌شود

شرکت ایرانسل در نمایشگاه تلکام 1402 حاضر می‌شود و جدیدترین دستاوردهای هوشمندسازی، تحول دیجیتال، نسل پنج تلفن همراه و فیبر نوری را به این رویداد می‌آورد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال موسوم به تلکام 2023 در روزهای آینده برگزار می‌شود و ایرانسل نیز با حضور در این رویداد، جدیدترین دستاوردهای هوشمندسازی، تحول دیجیتال، نسل پنج تلفن همراه و فیبر نوری را ارائه خواهد کرد. نمایشگاه تلکام 1402 در روزهای 2 تا 5 دی ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در سالن اصلی نمایشگاه (8 و 9) حضور دارد.

هدف ایرانسل از حضور در تلکام 1402، ارائه جدیدترین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، هوشمندسازی، نوآوری و تحول دیجیتال است. همچنین همزمان با این رویداد، نمایشگاه ملی-تخصصی صنایع بومی پدافند غیر عامل برگزار می‌شود که ایرانسل به‌عنوان اپراتور برتر در حوزه پدافند غیر عامل در سالن 31 این نمایشگاه نیز حاضر خواهد شد. مانند نمایشگاه‌های گذشته، غرفه ایرانسل در نمایشگاه Telecom 2023 از پوشش شبکه نسل پنجم تلفن همراه (5G) برخوردار است و بازدیدکنندگان می‌توانند کاربست‌ها یا یوزکیس‌های مختلف 5G را با ایرانسل تجربه کنند.

ارائه جدیدترین خدمات و محصولات ایرانسل در تلکام 1402

معرفی خدمات قابل ارائه بر بستر فناوری‌های ارتباطی از جمله جدیدترین دستاوردهای نسل پنجم شبکه تلفن همراه (5G) و شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کارها (FTTx) از جمله خدمات و محصولاتی هستند که ایرانسل در نمایشگاه تلکام 1402 ارائه می‌کند. علاوه بر این، آخرین دستاوردها و خدمات فناورانه ایرانسل در حوزه نسل پنج تلفن همراه و راهکارها و محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی نیز در این نمایشگاه پیش روی بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

بازدیدکنندگان در غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام 1402 همچنین می‌توانند با سرویس‌های دیجیتال ایرانسل که مورد استفاده کاربران قرار دارند نیز آشنا شوند و قرار است از سرویس‌های جدیدی نیز رونمایی شود. کیف پول دیجیتال ایرانسل «جیب جت»، نسل جدید سوپراپلیکیشن ایرانسل من، تلویزیون اینترنتی «لنز»، سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال «یلونام»، سرویس تبلیغات هوشمند و دیجیتال «یلو ادوایز»، پلتفرم مدیریت شرکای تجاری «یلوپل»، پلتفرم جامع آموزش آنلاین «دانا» و اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل از جمله این سرویس‌ها هستند.

همچنین بخش کسب و کار سازمانی ایرانسلی هم در این نمایشگاه سرویس‌ها و خدمات خود را در اختیار سازمان‌ها و شرکت‌ها قرار می‌دهد که از جمله این سرویس‌ها باید به سرویس خودرو متصل، واکه، سیستم بی‌سیم ایرانسل «PoC»، سرویس شبکه امن همراه «VPN»، سرویس موبایل سازمانی «MVPN»، سامانه خدمات امنیت شبکه به کسب و کارها، شبکه اختصاصی 5G برای کسب‌وکارها و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان «FMS» اشاره کرد.

ایرانسل در روزهای برگزاری نمایشگاه تلکام 1402 در غرفه خود تفاهم‌نامه‌های همکاری را با سازمان‌ها و کسب‌وکارها و به‌منظور ایجاد و گسترش همکاری‌ها و هم‌افزایی در تولید، توسعه‌، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در حوزه محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول‌آفرین (تحول دیجیتال) امضا خواهد کرد. از دیگر بخش‌های غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام 2023 نیز ارائه محصولات نرم افزاری تولید شده توسط این شرکت برای استفاده در بخش‌های منابع انسانی سازمان‌ها و شرکت‌ها، از جمله سامانه تیکتینگ داخلی iCare، سامانه مدیریت کلان پروژه‌ها BDM، سامانه قدردانی درون‌سازمانی Shine، شبکه اجتماعی داخلی iTrust، سامانه مدیریت عملکرد کارکنان IPF، سامانه‌های مدیریت خدمات داخلی و پشتیبانی (iFood/iTaxi/iParking) و سامانه جذب و استخدام ایرانسل هستند.

بازدیدکنندگان از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام امسال قادر خواهند بود به‌صورت مستقیم با مدیران و کارشناسان تیم جذب و استخدام ایرانسل گفت‌وگو کنند و فرصت آشنایی با آخرین فرصت‌های شغلی ایرانسل را خواهند داشت. علاوه بر این، در این نمایشگاه از صفحه فرصت‌های شغلی ایرانسل نیز رونمایی می‌شود. مجموعه ایرانسل لبز نیز با معرفی بخش‌های مختلف خود از جمله مرکز نوآوری ایرانسل، مرکز تحقیق و توسعه و آکادمی ایرانسل در غرفه این شرکت در تلکام 1402 میزبان علاقه‌مندان حوزه‌های مرتبط با هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال خواهد بود.

کارشناسان فروش ایرانسل در غرفه تلکام 1402 به معرفی محصولات ارتباطی مانند سیم کارت 0900، پلتفرم خرید گوشی تلفن همراه و انواع مودم‌ها از جمله نسل جدید مودم 5G می‌پردازند و اطلاعات لازم در رابطه با جذب و راهنمایی شبکه نمایندگان فروش و توزیع را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند. همچنین کارشناسان فروش و ارتباط با مشتریان پاسخگوی سوال‌های مشترکان در خصوص تجربه کاربری آنها خواهند بود. خدمات گفت‌وگوی آنلاین، پشتیبانی کاربران ناشنوا و معرفی سرویس شایا (شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل) به‌عنوان خدمت جدید ایرانسل برای سازمان‌ها و کسب‌وکارها به‌منظور برون‌سپاری تمامی عملیات‌های ارتباط با مشتریان، توسعه نرم افزارهای مرتبط با خدمات ارتباط با مشتریان و مدیریت منابع انسانی با هدف تحول فضای کسب‌وکار، به‌ویژه در گسترش فرهنگ مشتری‌مداری نیز از دیگر بخش‌هایی هستند که به بازدیدکنندگان ارائه می‌شوند.

علاقه‌مندان به استفاده از سرویس فیبر نوری ایرانسل نیز می‌توانند در جریان نمایشگاه تلکام 2023 از نزدیک با نقاط تحت پوشش و نحوه سرویس‌دهی ایرانسل در زمینه فیبر نوری آشنایی پیدا کنند و سوال‌های خود در این خصوص را از کارشناسان بخش فنی ایرانسل بپرسند. همچنین متقاضیان می‌توانند سفارش خود برای بهره‌مندی از سرویس فیبر نوری ایرانسل را در غرفه این شرکت ثبت کنند. از دیگر موضوع‌های به‌روز ایرانسل که در نمایشگاه تلکام 1402 به علاقه‌مندان ارائه می‌شود، معرفی سیستم هوشمند مدیریت مصرف انرژی در سایت‌های ارتباطی و آشنایی با نحوه سایت‌یابی در ایرانسل است.

ایرانسل در کنار ارائه محصولات و سیستم‌های بومی‌سازی شده خود، آمادگی گفت‌وگو با شرکت‌های مختلف تولیدکننده داخلی در زمینه بومی‌سازی هرچه بیشتر محصولات و خدمات مورد نیاز را خواهد داشت. ارائه جدیدترین دستاوردهای ایرانسل در حوزه کسب‌وکار مسئولانه، پایداری و سرمایه‌گذاری اجتماعی، بخش دیگری از غرفه ایرانسل در این نمایشگاه را تشکیل می‌دهد. علاقه‌مندان می‌توانند درباره موضوع‌های مورد تمرکز ایرانسل از جمله پایداری کسب‌وکار، کاهش شکاف دیجیتال، محیط کار پایدار و کاهش ردپای کربن با کارشناسان این بخش ایرانسل به گفت‌وگو بپردازند و از نزدیک با گزارش پایداری ایرانسل آشنا شوند.

میزبانی از خبرنگاران و اهالی رسانه در اتاق خبر غرفه ایرانسل در سالن 8 و 9 نمایشگاه تلکام 1402 از دیگر برنامه‌های این شرکت برای این رویداد محسوب می‌شود. ایرانسل که نخستین اپراتور ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران شناخته می‌شود، برنامه جامع «تحول دیجیتال» را به‌منظور توانمندسازی جامعه ایرانی در سبک زندگی دیجیتال در دستور کار خود قرار داده و نقش بزرگی در گسترش زیرساخت ارتباطات کشور به‌عنوان هسته مرکزی تحول دیجیتال داشته است. گسترش این نقش از طریق توسعه زیرساخت اینترنت نسل پنجم و شبکه فیبر نوری و همچنین ورود موثر و قدرتمند در لایه‌های پلتفرمی و تمرکز بر مدیریت و راهبری اکوسیستم دیجیتال در کنار سرمایه‌گذاری در زمینه هوش مصنوعی، ابرداده و رایانش ابری در نقشه راه و چشم‌انداز ایرانسل قرار گرفته است.

ایرانسل قصد دارد از یک شرکت خدمات ارتباط پایه یا Telco به یک شرکت فناوری‌محور یا Techno تبدیل شود تا هم در لایه زیرساخت و هم در لایه سرویس و پلتفرم، خدمات متنوعی را در اختیار کاربران قرار دهد و موجب توانمندتر شدن زیست‌بوم دیجیتال کشور شود. ایرانسل که شرکت پیشرویی در زمینه تحول دیجیتال بوده، به‌منظور دستیابی به این هدف در نمایشگاه‌های پرمخاطب و مهمی مانند تلکام حاضر می‌شود.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال موسوم به Telecom 2023 در روزهای 2 تا 5 دی ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در سالن اصلی نمایشگاه (8 و 9) در ساعت‌های 8 صبح تا 16 عصر با جدیدترین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه ایرانسل آشنا شوند.

هفتمین نمایشگاه ملی-تخصصی صنایع بومی و پدافند غیر عامل نیز همزمان با روزهای برگزاری نمایشگاه تلکام 1402 برگزار می‌شود و ایرانسل به‌عنوان اپراتور برتر در حوزه پدافند غیر عامل در سالن 31 (سالن میلاد) نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور خواهد داشت. از جمله فعالیت‌های ایرانسل در نمایشگاه صنایع بومی و پدافند غیر عامل می‌توان به ارائه سامانه‌های بومی مرکز عملیات امنیت ایرانسل شامل سیستم مدیریت اطلاعات و رویدادهای امنیتی و سیستم مدیریت پاسخگویی به حوادث امنیتی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*