ویژگی های ایرانسل من

رونمایی از جدیدترین امکانات و ویژگی های سوپراپلیکیشن ایرانسل من

از جدیدترین امکانات و ویژگی های سوپراپلیکیشن ایرانسل من رونمایی شد. قابلیت‌های جستجوی درون برنامه‌ای، اضافه کردن حساب کاربری فیبر نوری و ویجت ایرانسل من به این اپلیکیشن اضافه شده‌اند.

ایرانسل همواره در راستای بهبود تجربه کاربری کاربران و با هدف تجربه زندگی دیجیتال برای آنها، نیازسنجی‌های لازم را انجام می‌دهد و در همین راستا، اکنون ویژگی‌ها و امکانات جدیدی را به سوپراپلیکیشن ایرانسل من اضافه کرده است. قابلیت‌های جستجوی درون برنامه‌ای، اضافه کردن حساب کاربری فیبر نوری و ویجت ایرانسل من از جمله این ویژگی‌های جدید هستند که در ادامه درباره آنها بیشتر می‌خوانیم.

با جدیدترین امکانات و ویژگی های ایرانسل من آشنا شوید

امکان جستجوی درون برنامه‌ای یکی از ویژگی های جدید سوپراپلیکیشن ایرانسل من است که حالا کاربران به‌وسیله آن می‌توانند دسترسی بهتری به امکانات و قابلیت‌های این اپلیکیشن داشته باشند و با جستجوی عنوان سرویس یا قسمتی از آن، به‌راحتی سرویس مورد نظر خود را پیدا کنند. قابلیت بعدی، اضافه کردن حساب فیبر نوری است که با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای ایرانسل برای گسترش پوشش فیبر نوری در سطح کشور، به اپلیکیشن ایرانسل من اضافه شده است. با این قابلیت، کاربران می‌توانند حساب فیبر نوری خود را نیز در کنار دیگر حساب‌های ایرانسلی خود مدیریت کنند، بسته‌های فعال آن را ببینند و اقدام به خریداری بسته جدید فیبر نوری کنند.

همچنین ویجت ایرانسل من نیز به این سوپراپلیکیشن اضافه شد. شما اکنون می‌توانید ویجت ایرانسل من را در صفحه اصلی تلفن همراه خود داشته باشید و با کمک آن بدون این‌که به باز کردن اپلیکیشن ایرانسل من نیازی داشته باشید، می‌توانید موجودی خود را مشاهده کنید، بسته بخرید، اعتبار حسابتان را ببینید و به امکاناتی مثل جیب‌جت با سرعت بیشتری دسترسی داشته باشید.

اخیرا در خبرها داشتیم که با هدف تجربه زندگی دیجیتال، کاربران غیر ایرانسلی نیز می‌توانند از این پس به خدمات سوپراپلیکیشن ایرانسل من دسترسی داشته باشند. برای استفاده از خدمات دیجیتال این سوپراپلیکیشن باید آخرین نسخه ایرانسل من را از طریق وبسایت ایرانسل یا فروشگاه‌های نرم افزاری مختلف مانند گوگل پلی، مایکت و چارخونه، دانلود و نصب کنید.

پرداخت قبوض خدماتی، خدمات خودرویی، درخواست تاکسی آنلاین، سفارش آنلاین غذا، خرید بیمه آنلاین، خرید از وبسایت‌های پرطرفدار، رزرو هتل و اقامتگاه و خرید و فروش آنلاین سهام از جمله خدمات دیجیتالی هستند که در سوپراپلیکیشن ایرانسل من در دسترس تمام کاربران ایرانسلی و غیر ایرانسلی قرار گرفته‌اند. این سوپراپلیکیشن تاکنون به بیش از 50 میلیون نصب و بیش از 20.3 میلیون کاربر فعال ماهانه دست پیدا کرده و با هدف بهره‌مندی عموم از ویژگی‌های کاربردی و کمک به تحقق زندگی دیجیتال برای همه، این امکانات و ویژگی‌ها را به تمام کاربران ارائه می‌دهد.

کاربران ایرانسل من با استفاده از قابلیت «تکان شگفت‌انگیز» می‌توانند شانس خود برای برنده شدن جوایز مختلف را امتحان کنند. برای بهره‌مند شدن از این جوایز باید آخرین نسخه این سوپراپلیکیشن را نصب کرده و با ورود به نسخه اندروید یا وب اپلیکیشن، با تکان دادن گوشی تلفن همراه خود در نسخه اندروید یا ضربه زدن روی تصویر تخم مرغ در نسخه تحت وب، امتیاز کسب کنید. هر کاربر می‌تواند روزی یک بار از این ویژگی استفاده کند و بعد از کسب امتیازات، برنده جوایز 10 میلیونی و پلی استیشن 5 در قرعه کشی ایرانسل من در پایان آذرماه 1402 مشخص خواهد شد.

برای کاربران سرویس‌های طلایی ایرانسل من، درصدی از مبلغ هر تراکنش از این بخش به کیف پول دیجیتال آنها اضافه خواهد شد. علاوه بر این، کاربران سرویس‌های طلایی امکان شرکت در قرعه‌کشی یک جایزه به ارزش 100 میلیون تومان یا مبلغ 100 میلیون تومان پول نقد در هر ماه را خواهند داشت. در بخش جدیدی با نام «نبض زندگی دیجیتال» در این اپلیکیشن می‌توانید تمامی جشنواره‌ها و جوایز ایرانسل من را مشاهده کنید و از امتیازات، جوایز و وضعیت قرعه‌کشی‌های فعال مطلع شوید.

نسل جدید سوپراپلیکیشن ایرانسل من

در روز سیزدهم بهمن‌ماه 1401، نسل جدید سوپراپلیکیشن ایرانسل من با حضور دکتر عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل شرکت ایرانسل راه‌اندازی شد. ایرانسل این پروژه را از تابستان 1400 آغاز کرده بود و تیم‌های داخلی ایرانسل به‌صورت کاملا بومی، وظیفه توسعه آن را بر عهده داشتند. این پروژه در راستای هدف کلان بومی‌سازی سامانه‌های استراتژیک و وابستگی هرچه کمتر به شرکت‌های خارجی در دستور کار ایرانسل قرار گرفت و خوشبختانه بعد از یک سال با موفقیت به اولین انتشار رسمی خود رسید. این اپلیکیشن پیچیده به‌صورت Cloud-native و با به‌کارگیری بهترین فناوری‌های حوزه نرم افزاری، توسعه داده شده و هدف‌گذاری آن، تبدیل شدن به بزرگترین سوپراپلیکیشن ایران است.

معماری میکرو سرویسی (Micro-Service)، خط تولید کد کاملا خودکار (CI/CD)، سیستم مدیریت محتوا (CMS)، تجربه کاربری بسیار بهبود یافته و مانیتورینگ بلادرنگ در تمام سطوح از جمله ویژگی‌های مهم این نرم افزار محسوب می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*