دانلود تریلر فیلم گودزیلا علیه کونگ: امپراتوری جدید

تریلر فیلم گودزیلا علیه کونگ: امپراتوری جدید را تماشا کنید + ویدیو

تریلر فرنچایز جذاب و ترسناک، گودزیلا علیه کونگ: امپراتوری جدید- The Godzilla X Kong: The New Empire، سرانجام منتشر شد. در تریلر فیلم جدید گودزیلا 2024 با شخصیت‌های جدید، داستان متفاوت و چند سورپرایز هیجان انگیز طرف خواهیم شد.

گودزیلا علیه کونگ: امپراتوری جدید از جایی که فیلم قبلی متوقف شد، ادامه می یابد، یعنی جایی که گودزیلا و کونگ برای محافظت جهان از تهدیدی جدید و خطرناک، یعنی مگاگودزیلا، اتحادی متفاوت را تشکیل می دهند. این تایتان مکانیکی غول پیکر، که توسط سازمان شرور Apex Cybernetics کنترل می شود، برای هر بشریت و تیتان ها خطر جدی محسوب می شود و هر طور که شده، باید از سر راه کنار رود.

تریلر فیلم گودزیلا علیه کونگ: امپراتوری جدید

تریلر فیلم The Godzilla X Kong: The New Empire به مانند اولین تریلر منتشر شده از این فیلم، بینندگان را در سفری هیجان انگیز از طریق روایتی اکشن جلو می برد. تریلر با صحنه ای از ویرانی آغاز می شود که مگاگودزیلا به یک شهر حمله می کند و در پی آن، ردی از هرج و مرج و ویرانی بر جای می گذارد. واضح است که این دشمن قدرتمند تهدیدی جدی برای بقای سیاره است. با پیشرفت تریلر، ما نمایی از گودزیلا و کونگ داریم که برای مقابله با مگاگودزیلا متحد می شوند. دو تایتان، قدرت های باورنکردنی خود را در نبرد حماسی تایتان ها آزاد و نفس را در سینه بینندگان حبس می‌کنند.

تریلر فیلم The Godzilla X Kong: The New Empire

علاوه بر درگیری اصلی بین گودزیلا، کونگ و مگاگودزیلا، تریلر همچنین به سایر زیر داستان ها و قوس های شخصیتی اشاره می کند. ما نمایی از بازگشت شخصیت های محبوب طرفداران مانند دکتر ایلین چن و جیا ایوای داریم، همچنین معرفی شخصیت های جدید، از جمله یک شخصیت مرموز با ارتباطی با زمین توخالی را شاهد هستیم.

بازیگران تریلر فیلم The Godzilla X Kong: The New Empire و تاریخ انتشار

تریلر فیلم The Godzilla X Kong: The New Empire

تریلر فیلم گودزیلا علیه کونگ: امپراتوری جدید از بازیگران فیلم قبلی، از جمله:

  • الکساندر اسکاشگورد در نقش ناتان لینک
  • ملی بوبی براون در نقش مدیسون راسل
  • ربکا هال در نقش دکتر ایلین چن
  • برایان تایری هنری در نقش جیا ایوای
  • کایل چندلر در نقش مارک راسل
  • دان استیونز در نقش یک شخصیت مرموز با ارتباطی با زمین توخالی

فیلم The Godzilla X Kong: The New Empire قرار است در تاریخ 12 آوریل 2024 در سینماها اکران شود. همچنین به شما اطمینان می‌دهیم که اتفاقات و وقایع این فیلم، نسبت به فیلم گودزیلا Minus One، کاملا متفاوت باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*