تریلر فیلم Godzilla x Kong

تریلر فیلم Godzilla x Kong: The New Empire ؛ روایتی جدید از غول‌های زمین + ویدیو

وارنر می‌خواهد با اکران فیلم جدیدی از دنیای هیولاهایش، باز هم طرفداران این موجودات غول پیکر را به سینماها بکشاند. تریلر فیلم Godzilla x Kong: The New Empire به تازگی منتشر شده و قسمت تازه‌ای از درگیری این دو غول را نشان می‌دهد.

گودزیلا و کینگ کنگ دوباره به نبرد بازمیگردند! تریلر فیلم Godzilla و Kong امروز منتشر شد که به جز نام و شات‌هایی کوتاه از غول های وارنر، چیز مهم دیگری با هواداران به اشتراک نمی‌گذارد.

مانستر ورس نام دنیای سینمایی وارنر بروز است که سال آینده فیلمی مورد انتظار به آن اضافه خواهد شد. فیلم Godzilla x Kong ادامه مستقیم فیلم گودزیلا در برابر کونگ است که راند اول نبرد این دو غول را از فلوریدا تا کشور چین نشان می‌داد. بازگشت بازیگرانی همچون ربکا هال به عنوان دکتر اندروز، برایان تایری هنری و کایلی هاتل و … به این فیلم تایید شده و کارگردان نسخه اول یعنی آدام وینگارد باری دیگر روی صندلی کارگردانی خواهد نشست.

تریلر فیلم Godzilla x Kong

خلاصه رسمی این فیلم را می‌توانید در ادامه بخوانید. تریلر فیلم Godzilla x Kong هم شاید بتواند به درک بهتر داستان کمک کند. البته داستان این فیلم، ظاهرا قرار است باز هم ماجرای تکراری متحد شدن دو دشمن برای مقابله با تهدیدی بزرگ‌تر را به تصویر بکشد؛ داستانی که بارها توسط نویسندگان بلاک باسترهای بزرگ هالیوودی مورد استفاده قرار گرفته است. البته در این بین نباید سریال گودزیلا را هم از یاد ببریم.

قسمت جدید از سری فیلم‌های Monsterverse، بعد از نبرد شدید بین Godzilla و Kong اتفاق افتاد رخ می‌دهد. این جا با یک ماجرای سینمایی جدید رو به رو هستیم و کینگ کنگ قدرتمند و گودزیلا ترسناک باید با یک تهدید بزرگ که تا به حال در دنیای ما پنهان بوده، باید مقابله کنند؛ تهدیدی که وجود آن‌ها و زندگی خود ما انسان‌ها را هم به چالش می‌کشد. این فیلم جدید به تاریخچه این تایتان‌ها، منشا آن‌ها و رمزهای جزیره Skull و …، می‌پردازد و در عین حال به خوی مبارزه‌طلبی افسانه‌ای که به شکل بی‌نظیری در خون این موجودات است و آنها را همیشه به انسان ها پیوند داده است، خواهد پرداخت.

با وجود این توصیف‌های سنگین و تریلر سی ثانیه‌ای منتشر شده از فیلم Godzilla Kong، آیا شما هم منتظر دیدن اتحاد گودزیلا و کینگ کنگ هستید؟ در بخش نظرات همراه گجت نیوز و کاربرانش شوید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.