سریال گودزیلا

سریال گودزیلا به اپل تی‌وی پلاس می‌آید

سریال گودزیلا – Godzilla رسما تایید شد و قرار است از سرویس اپل تی‌وی پلاس پخش شود. این سریال آغازگر فصل تازه‌ای برای «دنیای سینمایی هیولاها» خواهد بود.

طبق اخبار منتشر شده، دنیای سینمایی هیولاهای شرکت برادران وارنر قرار است به تلویزیون بیاید و در اولین قدم، شاهد تولید سریال گودزیلا خواهیم بود.

گودزیلا، تایتان‌ها و دیگر شخصیت‌های دنیای سینمایی هیولاها به‌زودی به مدیوم تلویزیون قدم می‌گذارند. این سریال که هنوز نام مشخصی ندارد، قرار است از سرویس اپل تی‌وی پلاس پخش شود و رویدادهای فیلم «گودزیلا: سلطان هیولاها» را ادامه می‌دهد. سریال به پشت‌پرده‌ی سازمان مخفی «مونارک» نیز می‌پردازد. هنوز مشخص نیست که آیا بازیگران اصلی آن فیلم همانند «ورا فارمیگا»، «کایل چندلر» و «میلی بابی براون» نیز در این سریال حضور دارند یا خیر.

سریال گودزیلا

سریال گودزیلا را بخش تلویزیون شرکت «لجندری» تولید خواهد کرد و تهیه‌کنندگی آن برعهده‌ی «کریس بلک» است که مجموعه‌هایی همچون «رانده‌شده» از شبکه‌ی «اِی‌ام‌سی» و «پیشتازان فضا: انترپرایز» از شبکه‌ی «یو‌پی‌ان» را در کارنامه دارد. نویسنده‌ی رمان‌های مصور، «مت فرکشن» نیز در تولید این سریال مشارکت خواهد داشت.

دنیای سینمایی هیولاها با فیلم گودزیلا در سال 2014 آغاز شد و با «کونگ: جزیره جمجمه» (2017)، سلطان هیولاها (2019) و «گودزیلا در برابر کونگ» (2021) ادامه پیدا کرد. علاوه بر این‌ها، یک سریال انیمه‌ای از جزیره جمجمه نیز در دست تولید قرار دارد که جزئیات زیادی از آن در دست نیست.

آخرین باری که سریالی از مجموعه‌ی گودزیلا روی آنتن رفت، به سال 1998 بازمی‌گردد که آن‌هم لایواکشن نبود. باید دید بازگشت این هیولای محبوب به دنیای تلویزیون تا چه اندازه موفقیت‌آمیز است و آیا در ادامه، سریالی حول محور کینگ کونگ هم ساخته می‌شود یا خیر.

سریال گودزیلا هنوز تاریخ پخش مشخصی ندارد. در صورت انتشار اخبار مرتبط با این مجموعه، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*