بسته های رومینگ بین الملل همراه اول

بسته های ترانزیت، اقامت و اعتبار رومینگ بین الملل همراه اول معرفی شدند

بسته های ترانزیت، اقامت و اعتبار رومینگ بین الملل همراه اول در آستانه سال نو میلادی و به مناسبت شب یلدای ایرانی رونمایی شدند.

با نزدیک شدن به تعطیلات سال نو میلادی 2024 و فرا رسیدن شب یلدا، دور جدید سفرها برای ایرانیان آغاز شده است. به همین مناسبت، همراه اول «بسته پروازهای ترانزیت برای مسافران ترانزیت فرودگاه‌های ترکیه، امارات و قطر»، «بسته های اقامت برای هم‌وطنان مقیم ترکیه، امارات و قطر» و «بسته های اعتبار بین الملل» را برای مشترکان خود معرفی کرده است.

آشنایی با بسته های رومینگ ترانزیت و اقامت همراه اول

مسافران در توقف پروازهای چند مسیره (ترانزیت یا کانکشن) در فرودگاه‌های استانبول – صبیحه ترکیه، دوبی – شارجه امارات و دوحه قطر به سرویس اینترنت پرسرعت و مکالمه و پیامک به ایران نیاز پیدا خواهند کرد. به همین منظور، همراه اول بسته ترانزیتی رومینگ بین الملل خود شامل اینترنت نامحدود یک روزه با مصرف منصفانه یک گیگابایت، ده دقیقه هدیه مکالمه و ده عدد هدیه پیامک یک روزه را در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

علاوه بر این، همراه اول با توجه به نیاز هم‌وطنان مقیم یا مسافرانی که اقامت‌های طولانی در کشورهای ترکیه، امارات و قطر دارند، دو بسته اقامتی را نیز ارائه داده است که شامل «اینترنت نامحدود سه ماهه با مصرف منصفانه 3 گیگابایت» و «120 دقیقه مکالمه و 120 پیامک یک ماهه اقامتی» می‌شوند. متقاضیان می‌توانند به‌آسانی با استفاده از این بسته های اقامتی، به درگاه‌های بانکی دولتی و مخاطبان ایرانی خود دسترسی داشته باشند.

گفتنی است بسته ترانزیتی یک روزه با قیمت 250 هزار تومان، بسته اقامتی سه ماهه با قیمت 600 هزار تومان و بسته اقامتی یک ماهه با قیمت 900 هزار تومان در دسترس مشترکان قرار می‌گیرد. برای خرید و فعالسازی این بسته‌ها برای خود یا خانواده و همکاران خود می‌توانید از سه طریق ورود به اپلیکیشن همراه من و بخش خرید بسته‌های رومینگ، درگاه اینترنتی shop.mci.ir و بخش خرید بسته‌های رومینگ یا کد دستوری ستاره 10 ستاره 2913 مربع اقدام کنید و به این ترتیب در طول سفر خارجی خود، ارتباط مطمئنی با بستگان از طریق تلفن همراه داشته باشید و خیالتان از به‌صرفه بودن این بسته‌ها در مقایسه با سیم کارت اپراتورهای خارجی نیز راحت باشد.

آشنایی با بسته های اعتبار بین الملل برای مشترکان پرمصرف

بسته های اعتبار بین الملل از دیگر طرح‌های ارائه شده توسط همراه اول در بخش رومینگ و مکالمه بین الملل محسوب می‌شود. با استفاده از این بسته اعتبار بین الملل، تمامی بازرگانان، مدیران و تجاری که قصد عزیمت به کشورهای خارجی دارند یا در ایران به تماس با شماره‌های خارجی نیاز دارند، می‌توانند تمامی هزینه‌های رومینگ بین‌الملل شامل مکالمه، پیامک و اینترنت و همچنین تماس با تمامی شماره‌های خارج از کشور را از این بسته پرداخت کنند و نیازی به پرداخت مرکر قبوض میان‌دوره یا محدودیت خرید شارژ نخواهد بود.

مشترکان همراه اول که قصد استفاده از سرویس بین الملل (رومینگ یا مکالمه خارجی) دارند قادر خواهند بود با خرید و فعالسازی بسته اعتبار بین المللی، هزینه‌های خود را مدیریت کنند. این بسته‌ها شامل بسته 90 روزه با قیمت 500 هزار تومان، بسته 180 روزه با قیمت 2 میلیون تومان و بسته 180 روزه با قیمت 5 میلیون تومان می‌شود. در بسته‌های 2 و 5 میلیون تومانی به ترتیب، یک بسته هدیه 300 مگابایتی و بسته هدیه 1 گیگابایتی اینترنت رومینگ را دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن در تمامی مقاصد استفاده کنید.

طبق روال معمول، تمامی مشترکان برای خرید و فعالسازی این بسته‌ها برای خود، خانواده یا همکاران، باید از سه طریق اپلیکیشن همراه من، کد دستوری ستاره 10 ستاره 293 مربع یا درگاه اینترنتی shop.mci.ir اقدام کنند. مشترکان تلفن همراه با سرویس رومینگ بین الملل می‌توانند در زمان سفر به کشورهای خارجی، تماس‌های تلفنی خود را برقرار و دریافت کنند، پیام‌های متنی و ایمیل را ارسال و دریافت کنند و از اینترنت استفاده کنند. در واقع، سرویس رومینگ بین الملل، پوشش اپراتور تلفن همراه را گسترش داده و امکان استفاده از شماره تلفن همراه و خدمات شبکه اپراتور کشور خود در یک کشور خارجی را برای مشترکان فراهم می‌کند.

با سرویس مکالمه بین الملل، مشترکان تلفن همراه می‌توانند در ایران با تلفن‌های ثابت یا موبایل خارجی تماس بگیرند و ارتباطات بین المللی خود را گسترش دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*