پوکو M6 5G

پوکو M6 5G گوشی اقتصادی جدید شیائومی به جنگ گلکسی A14 سامسونگ آمد

گوشی پوکو M6 5G محصول خوش‌قیمت و اقتصادی جدیدی از Poco است که دوربین 50 مگاپیکسلی و تراشه دایمنسیتی 6100 پلاس را با قیمت تنها 115 دلار در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

پوکو یکی از تاثیرگذارترین نام‌ بازار گوشی های اقتصادی در چند سال اخیر در کشورهای در حال توسعه بوده که با گوشی‌های خوش‌قیمت و باکیفیت خود به موفقیت خیره‌کننده‌ای دست یافته است. این کمپانی به‌تازگی با رونمایی از پوکو M6 5G موج جدیدی از محصولات اقتصادی فوق‌العاه خود را معرفی کرده و قصد دارد حداکثر کیفیت ممکن در سال 2024 را با مناسب‌ترین قیمت ارائه دهد.

در ادامه با مشخصات فنی این گوشی بیشتر آشنا خواهیم شد.

پوکو M6 5G؛ محصولی انقلابی در بازار گوشی‌های اقتصادی

گوشی جدید Poco

گوشی پوکو ام 6 5G از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 6100 پلاس بهره برده و عملکرد فنی بسیار خوبی را ارائه خواهد کرد. این دستگاه همچنین به صفحه نمایش باکیفیت 6.74 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز بوده و نرخ رفرش 90 هرتزی ارائه می‌کند. پوکو به‌منظور حفاظت از این صفحه نمایش در برابر ضربه و خط و خش همچنین از لایه محافظ گوریلا گلس 3 برای محافظت از این صفحه نمایش استفاده کرده است. پانل به کار رفته در صفحه نمایش پوکو M6 5G همچنین حداکثر روشنایی 600 نیتی داشته و نرخ نمونه‌برداری لمسی آن 180 هرتز است. به این ترتیب صفحه نمایش این گوشی هم زیر تابش مستقیم نور خورشید خوانایی مناسبی داشته و هم کاملا روان احساس می‌شود.

در گجت نیوز بخوانید:

شیائومی پوکو ام 6 پرو – Poco M6 Pro با مشخصات مناسب و قیمت رقابتی معرفی شد

خریداران این گوشی همچنین می‌توانند آن را در مدل‌های مختلف با ظرفیت‌های رم 4 و 6 و 8 گیگابایت LPDDR4X و حافظه‌های داخلی 128 یا 256 گیگ UFS 2.2 خریداری کنند. این حافظه البته قابل ارتقاء است و می‌توان از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس دی حافظه‌های تا سقف یک ترابایت را در این گوشی به کار گرفت. علاوه بر این، گوشی جدید پوکو از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که امکان شارژ سریع تا سقف 18 وات را دارد. با وارد شدن به منوی این گوشی و تنظیمات شیائومی، می‌توانید اطلاعات بیشتری را مشاهده کنید. . Poco M6 5G همچنین از رابط کاربری MIUI 14 بر پایه اندروید 13 بهره می‌برد که تجربه کاربری بسیار روان و کاربرپسندی را پیش روی علاقمندان قرار می‌دهد.

در کنار مشخصات فنی، علاقمندان به عکسبرداری نیز احتمالا به این گوشی اقتصادی فوق‌العاده علاقمند خواهند شد؛ چرا که دوربین 50 مگاپیکسلی دوگانه این گوشی که از فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می‌برد با دیافراگم f/1.8 و قابلیت‌های فوکوس خودکار به‌همراه تشخیص فاز و فلش ال ای دی قادر به ثبت تصاویری واضح خواهد بود. در این میان، حفره قطره‌ای بالای صفحه نمایش هم محل جایگیری دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دستگاه است که قادر به ثبت تصاویری با کیفیت عالی خواهد بود.

پوکو M6 5G

این گوشی ابعادی 168 در 77.91 در 8.19 میلیمتری و وزنی 195 گرمی خواهد داشت و قابلیت‌های پریمیوم‌تری مانند محافظت در برابر پاشش آب و نفوذ گرد و غبار را ارائه کرده و از حسگرهایی مثل سنسور سنجش نور محیط، شتاب‌سنج، شتاب‌سنج و قطب‌نمای الکترونیکی بهره می‌برد. همچنین قابلیت‌های اتصالی و ارتباطاتی این دستگاه نیز تقریبا کامل بوده و متشکل از وای فای 5، دو سیم کارت، 5G، LTE، بلوتوث 5.3 و جی پی اس است.

گوشی پوکو M6 5G با شروع قیمت 115 دلار از چند روز دیگر روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*