کامیون کشنده FD550 و FD560

فردا دیزل از دو کامیون کشنده جدید FD550 و FD560 رونمایی کرد + عکس و مشخصات

شرکت خودروسازی فردا دیزل از دو کامیون کشنده جدید با نام‌های FD550 و FD560 رونمایی کرد. در این مطلب می‌توانید عکس و مشخصات اف دی 550 و اف دی 560 را مشاهده کنید.

هفتمین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک کشور در روزهای پایانی آذرماه 1402 در سالن شبستان مصلای امام خمینی تهران برگزار شد. در این رویداد که با هفته حمل و نقل همزمان شده بود، شرکت‌های مختلف در این حوزه، حضور داشتند و محصولات جدید خود را رونمایی کردند. یکی از این شرکت‌ها، فردا دیزل بود که در جریان نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک کشور از دو کامیون کشنده جدید با نام‌های FD550 و FD560 رونمایی کرد. در ادامه با مشخصات و ویژگی‌های این دو کامیون کشنده جدید بیشتر آشنا می‌شویم.

مشخصات کامیون کشنده FD550 و FD560

کامیون کشنده FD550 و FD560

کامیون کشنده جدید فردا دیزل FD550 دارای طراحی زیبا و جذابی است که ما را به یاد سری کشنده‌های FH ولوو می‌اندازد. در نسخه جفت محور از پیشرانه قدرتمند Hanma با تکنولوژی آلمانی، حجم 13 لیتر و قدرت 550 اسب بخار استفاده شده است. این کامیون کشنده توسط برند CAMC تولید شده که بیش از دو دهه در زمینه تولید کامیون و ماشین‌آلات سنگین، تجربه دارد. با این اوصاف می‌توانیم انتظار داشته باشیم که کشنده اف دی 550 نیز از کیفیت و ایمنی بالایی برخوردار باشد.

ترمز بادی دو مداری، ترمز کاسه‌ای در همه محورها، سیستم کنترل پایداری، سیستم هشدار برخورد از جلو، رادار حرکت در بین خطوط، سیستم کنترل فشار باد تایرها (TPMS)، کروز کنترل، نمایشگر ده اینچی، تهویه اتوماتیک، بخاری درجا، صندلی بادی، دریچه سقف کابین، دو تخت خواب و برگردان برقی اتاق از جمله ویژگی‌ها و امکانات کامیون کشنده FD550 محسوب می‌شوند. همچنین این کامیون توانسته تاییدیه حمل کالاهای خطرناک را نیز دریافت کند.

کامیون کشنده FD550 و FD560

جعبه دنده FAST نیروی تولیدی از پیشرانه را با عملکردی مناسب به محورها منتقل می‌کند. در این کشنده از سیستم تعلیق اتاق چهار بالنی استفاده شده و فنرهای 9 لایه در محور جلو و 12 لایه در محور عقب نیز به حمل بارهای سنگین کمک می‌کنند.

اما کامیون کشنده دیگری که توسط فردا دیزل رونمایی شده، FD560 است که به پیشرانه HANMA با کد CM6D30/550 مجهز شده است. این پیشرانه می‌تواند قدرت 560 اسب بخار را تولید کند و از استاندارد آلایندگی یورو 5 و EEV نیز بهره می‌برد. گیربکس ZF از نوع اتوماتیک، نیروی تولیدی از پیشرانه را به محورها منتقل می‌کند. همچنین در این مدل از سیستم ترمز کاسه‌ای برند KNORR با دو مدار مستقل جلو و عقب استفاده شده است.

کامیون کشنده FD550 و FD560

فعلا اطلاعات بیشتری از قیمت و جزئیات عرضه کشنده های جدید فردا دیزل منتشر نشده، اما پیش‌بینی می‌شود در صورت قیمت‌گذاری مناسب، این کشنده‌ها با طراحی زیبا و مدرن و امکانات پیشرفته خود بتوانند در بازار خودروهای سنگین، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*