اسنایپر کلاشینکف

اسنایپر کلاشینکف به زرادخانه ارتش روسیه رسید + عکس

اسلحه اسنایپر کلاشینکف که چوکاوین (Chukavin) نام دارد، بعد از گذراندن آزمون‌ها و رسیدن به تولید انبوه، حالا وارد زرادخانه ارتش روسیه شده است.

شرکت روسی کلاشینکف، سازنده اسلحه مشهور AK-47 در دوران شوروی سابق اعلام کرده که پس از موفقیت اسلحه تک تیرانداز Chukavin در آزمون‌ها و ورود آن به تولید انبوه، حالا به زرادخانه ارتش روسیه ارسال شده است. آلن لوشنیکف، مدیرعامل این شرکت در بیانیه‌ای به تکنولوژی بهبودیافته و دقت تیراندازی بالای این سلاح اشاره کرده است. او تأکید کرده که اسلحه چوکاوین قابلیت سازگاری با طیف گسترده‌ای از سیستم‌های دیده‌بانی روسی و بین‌المللی را دارد، در حالی که همچنان مثل سلاح تک تیرانداز دراگانوف (سرمایه فرهنگی دوران شوروی که کلاشینکف آن را حفظ کرده) قابل اعتماد خواهد بود.

اسنایپر کلاشینکف

اسنایپر کلاشینکف از اوایل سال ۲۰۲۳ به تولید انبوه رسید. این اسلحه دارای وزن تقریبی ۴.۸ کیلوگرمی (بدون احتساب خشاب) است و کالیبر ۷.۶۲ در ۵۴ میلی‌متری تیراندازی می‌کند. طول لوله تفنگ ۶۲۰ میلی‌متر است و از ابتدا تا انتهای آن هم در مجموع ۱۱۷۰ میلی‌متر طول دارد. این اسلحه از یک سیستم گاز با پیستون گازی کوتاه و یک تنظیم‌کننده چرخان سه حالته بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*