مانیتورهای هوشمند MyView ال جی

مانیتورهای هوشمند MyView ال جی با سیستم‌عامل webOS رونمایی شدند

مانیتورهای هوشمند MyView ال جی برای رقابت با نمایشگرهای M8 سامسونگ رونمایی شدند. این نمایشگرهای 4K از سیستم عامل webOS برخوردارند.

ال جی از نسل جدید مانیتورهای هوشمند خودش با نام “MyView” رونمایی کرد. مانیتورهای هوشمند MyView ال جی در سه مدل 32SR85U، 32SR83U و 32SR70U راهی بازار خواهند شد. ال جی با این مانیتورهای هوشمند ۳۲ اینچی 4K که به سیستم عامل webOS مجهز هستند و از قابلیت‌های هوش مصنوعی هم بهره می‌برند می‌خواهد به جنگ مانیتورهای هوشمند سامسونگ برود.

به‌لطف این سیستم عامل، شما می‌توانید اپلیکیشن‌های مختلفی مثل یوتیوب و نتفلیکس را بدون اتصال دستگاه مثل کامپیوتر، مستقیما روی صفحه نمایش این مانیتور اجرا کنید؛ دقیقا قابلیتی که مانیتور هوشمند M8 سامسونگ هم ارائه می‌کند.

مانیتورهای هوشمند MyView ال جی چه برای ارائه دارند؟

هر سه مانیتور 4K ال جی از نظر مشخصات فنی شباهت زیادی با یکدیگر دارند و تفاوت‌هایشان ناچیز است. همگی از یک پنل ۳۱.۵ اینچی 4K (معادل ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی) با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ و فناوری IPS بهره می‌برند. این نمایشگرها همچنین پوشش ۹۹ درصدی از فضای رنگ DCI-P3 دارند و از HDR10 هم پشتیبانی می‌کنند.

مانیتورهای هوشمند MyView ال جی

شما می‌توانید سیستم عامل webOS 23 را روی تمام این مدل‌ها داشته باشید و از نرم افزارهای مختلفی از نتفلیکس و یوتیوب گرفته تا برنامه‌های کاری مثل مایکروسافت ۳۶۵ و تقویم گوگل نهایت استفاده را ببرید. علاوه بر این از فناوری AirPlay 2 و Miracast برای ارائه قابلیت اسکرین میرورینگ پشتیبانی می‌کنند و دارای وای فای و بلوتوث داخلی هستند.

ارزان‌ترین مدل این خانواده به‌نام 32SR70U روشنایی ۳۵۰ نیتی دارد، در حالی که دو مدل دیگر نرخ روشنایی ۴۰۰ نیتی را ارائه می‌کنند. و در حالی که هر سه مدل از یک پورت USB-C با قابلیت شارژ PD برخوردارند، اما حداکثر ولتاژ متفاوتی را ارائه می‌کنند. این ولتاژ در مدل 32SR85U برابر با ۹۰ وات، در مدل 32SR83U برابر با ۶۵ وات و همینطور در مدل 32SR70U هم برابر ۴۵ وات است. حواشی اضافی اطراف نمایشگر دو مدل گران‌تر ضخامت کمتری دارد و یک پایه قابل تنظیم هم آن را همراهی می‌کند، در حالی که پایه نسخه ارزان‌تر 70U به‌خاطر مهار قیمت آن ثابت است.

مانیتورهای هوشمند MyView ال جی

مانیتور مدل 85U با یک وب‌کم جداشونده 1080p همراه است که می‌توانید از آن برای ویدیو کنفرانس‌ها استفاده کنید، در حالی که دو مدل دیگر فاقد آن هستند. از دیگر امکانات مانیتورهای هوشمند MyView ال جی می‌توان به اسپیکرهای استریو ۵ واتی، یک دستیار مجازی، دو پورت HDMI 2.0 و یک ریموت کنترل اشاره کرد.

پوشش ۹۵ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 فوق‌العاده است و علیرغم اینکه اوج روشنایی آن‌ها ۳۵۰ تا ۴۰۰ نیت برای محتوای HDR خیلی چشمگیر نیست، اما فراموش نکنید که مانیتورها برخلاف تلویزیون‌ها فقط چند سانتی‌متر با چشم‌های شما فاصله دارند و به شدت روشنایی کمتری احتیاج دارند. علاوه بر این نرخ رفرش آن‌ها هم ۶۰ هرتزی است و این یعنی گیمرهای حرفه‌ای نمی‌توانند خیلی روی این نمایشگر حساب کنند.

مانیتورهای هوشمند MyView ال جی

مانیتورهای سری مای ویوو ال جی با سری M8 سامسونگ مقایسه می‌شوند. ال جی با شعار «افزایش کیفیت در مانیتورهای هوشمند» تلاش کرده رقیب خودش را به چالش بکشد و MyView هم به‌خوبی این را نشان می‌دهد. به‌خصوص اینکه ال جی از پنل‌های IPS استفاده کرده که در مقایسه با پنل‌های VA مانیتورهای سامسونگ، در ارائه زاویه دید بهتر عمل می‌کنند و دقت رنگ بالاتری دارند.

قیمت مانیتورهای LG MyView

ال جی، بالارده‌ترین مانیتور این خانواده که مدل 32SR83U است را با قیمت حدود ۵۴۰ دلاری عرضه می‌کند. این درحالیست که رقیب، تلویزیون سری M8 خودش را با قیمت حدود ۴۰۰ دلاری راهی بازار کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*