عرضه شاسی بلند ماکس و پیکاپ سوزوتو ایسوزو در ایران

شاسی بلند و پیکاپ ایسوزو به‌زودی به بازار ایران می‌آیند

بنا به گزارشی جدید، شاسی بلند ماکس و پیکاپ سوزوتو محصول خودروساز ژاپنی ایسوزو قرار است در ایران عرضه شوند. در ادامه شاهد جزئیات بیشتر باشید.

خودروساز ژاپنی ایسوزو از اوایل دهه 2010 از طریق مشارکت با مشارکت جیانگ لینگ وارد بازار چین شد و با سرمایه‌گذاری مشترک، شرکتی با نام جیانگژی ایسوزو را تاسیس کردند. جدیدترین اخبار خودرو حکایت از این دارند که شاسی بلند ماکس و پیکاپ سوزوتو از این شرکت قرار است به‌زودی فرصت حضور در بازار ایران را پیدا کنند.

عرضه شاسی بلند و پیکاپ ایسوزو در ایران

عرضه شاسی بلند ماکس و پیکاپ سوزوتو ایسوزو در ایران

بر اساس شنیده‌های اخیر، شاسی بلند ماکس و پیکاپ سوزوتو مونتاژ شرکت جیانگژی ایسوزو در آینده نزدیک به بازار ایران راه پیدا می‌کنند. البته این‌که این خودروها به‌صورت وارداتی به ایران می‌آیند یا داخل کشور مونتاژ می‌شوند هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با وجود این، از آنجا که ظاهراً نسخه‌های مونتاژی این دو خودرو با نام متفاوتی عرضه خواهند شد، احتمال داده می‌شود مونتاژ آن‌ها در دستور کار باشد. در حال حاضر ورود ماکس و سوزوتو به ایران به‌ترتیب با نام‌های «سوپرازو ایکس-مکس»‌ (SUPRAZU X-MAX) و «سوپرازو پی-اند»‌ (SUPRAZU P-END) برنامه‌ریزی شده است.

این دو محصول ایسوزو زیر کاپوت خود یک موتور 2 لیتری توربوشارژ دارند که می‌تواند 217 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. انتقال نیرو محرکه موتور مذکور بر عهده یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته است.

عرضه شاسی بلند ماکس و پیکاپ سوزوتو ایسوزو در ایران

پیش‌تر کامیون‌های ایسوزو به‌واسطه گروه بهمن در ایران حضور پیدا کرده بودند و در اواسط دهه 90 بهمن پس از پروژه محصولات باری ایسوزو، پیکاپ دی-مکس را از همین شرکت ژاپنی در کشور عرضه کرد. جیانگ لیگ (JMC)، شریک ایسوزو هم چند سال قبل با کراس اوور S350 پا به ایران گذاشت که شرکت ریگان خودرو مسئولیت مونتاژ آن را بر عهده گرفته بود. ریگان خودرو حتی به دنبال عرضه پیکاپ تایگر از JMC بود، اما فعالیت آن تداوم پیدا نکرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*