بهترین گوشی های سال ۲۰۲۳ از نگاه GSMArena

بهترین گوشی های سال ۲۰۲۳ از نگاه GSMArena؛ پیروزی سامسونگ و شکست آیفون

به‌بهانه آغاز سال ۲۰۲۴، وب‌سایت GSMArena فهرست بهترین گوشی های سال ۲۰۲۳ را منتشر کرده که از برتری سامسونگ و شکست اپل خبر می‌دهد.

در سالی که گذشت، شاهد ورود صدها مدل گوشی هوشمند جدید به بازار بودیم. در این بین برخی محبوبیت بیشتری پیدا کردند و برخی با استقبال کمتری روبرو شدند. به‌بهانه آغاز سال نو میلادی، وب‌سایت معتبر GSMArena فهرستی از بهترین گوشی های سال ۲۰۲۳ که طی ۱۲ ماه گذشته راهی بازار شده‌اند را منتشر کرده است. فهرستی که نکات جالبی را در خودش جای داده است.

گوشی‌های ‌سامسونگ توانسته‌اند از نظر کارشناسان GSMArena بالاترین امتیاز ممکن را به‌دست بیاورند. نه تنها پرچمدار این شرکت، گوشی گلکسی S23 اولترا در رتبه نخست قرار گرفته، بلکه در جایگاه‌های دوم تا پنجم هم شاهد حضور محصولات این شرکت هستیم و خبری از آیفون‌های اپل نیست.

بهترین گوشی های سال ۲۰۲۳ از نگاه GSMArena

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا

گلکسی A54، در این فهرست به‌عنوان دومین گوشی برتر سال شناخته شده و حتی امتیازش از گوشی پرچمدار گلکسی S23 هم بیشتر بوده است. اس ۲۳ دقیقا در رتبه بعدی قرار دارد و دو گوشی اقتصادی گلکسی A34 و A14 نیز آن را دنبال می‌کنند.

از نکات جالب توجه این فهرست، حضور آیفون ۱۵ پرو مکس محبوب اپل در رتبه ششم جدول است. ظاهرا امکانات و سخت افزار پرچمدار جدید اپل کارشناسان این وب‌سایت را مجاب به دادن امتیاز بالاتری نکرده است. بعد از این محصول هم شاهد حضور یک گوشی نه چندان نام آشنای چینی به‌نام تکنو اسپارک ۱۰ پرو هستیم که رتبه هفتم را به‌خودش اختصاص داده است. گلکسی A14 5G سامسونگ، شیائومی ردمی ۱۲ و پوکو ایکس ۵ پرو نیز رتبه‌های بعدی تا دهم را در اختیار دارند. برای دیدن فهرست کامل این گوشی‌ها، در ادامه با ما همراه باشید.

فهرست بهترین گوشی های سال ۲۰۲۳

  1. Samsung Galaxy S23 Ultra
  2. Samsung Galaxy A54
  3. Samsung Galaxy A23
  4. Samsung Galaxy A34
  5. Samsung Galaxy A14
  6. Apple iPhone 15 Pro Max
  7. Tecno Spark 10 Pro
  8. Samsung Galaxy A14 5G
  9. Xiaomi Redmi 12
  10. Xiaomi Poco X5 Pro
  11. OnePlus 11
  12. Xiaomi Poco F5
  13. Samsung Galaxy A24 4G
  14. Realme C55
  15. Samsung Galaxy S23+
  16. Infinix Hot 30
  17. Infinix Hot 30i
  18. Infinix Note 30
  19. vivo V27
  20. Realme 11 Pro+