Vivo XPlay 5 با ۶ گیگابایت رم ، رکوردهای بنچمارک AnTuTu را شکاند

از سال ۲۰۱۴ شایعاتی در مورد پرچم‌دار بعدی vivo شروع شد اما برای مدت زیادی خبری از عرضه‌ی آن نبود. در گذشته شایعه شد که پرچم‌دار بعدی vivo از اولین گوشی‌هایی خواهد بود که با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ عرضه ‌می‌گردد، اما بخاطر مشکلات این تراشه، مخصوصا تولید گرمای بیش از حد آن، کمپانی تصمیم گرفت تا عرضه‌ی پرچم‌دار خود را به تعویق اندازد. و تاکنون ما منتظر خبرهای جدید از گوشی XPlay 5 هستیم. این موبایل که طبق گفته‌های کمپانی vivo قرار است ۱ مارس ( ۱۱ اسفند ) رونمایی شود، اولین گوشی خواهد بود در آن از ۶ گیگابایت رم استفاده شده است. حال، خبری به دستمان رسیده که این گوشی در بنچمارک AnTuTu توانسته امتیازی فوق العاده کسب کند. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

Vivo XPlay 5 با ۶ گیگابایت رم ، رکوردهای بنچمارک AnTuTu را شکاند ۱

به تازگی یک بنچمارک منتشر شده که نشان می‌دهد پرچم‌دار آینده‌ی vivo از قدرت سخت اقزاری فوق العاده‌ای برخوردار است. هرچند، نتایج منتشر شده از بنچمارک AnTuTu 6 گوشی XPlay 5 نشان نداده که آیا گوشی ۶ گیگابایت رم دارد یا خیر، اما امتیاز ۱۶۲,۶۱۰ که توسط این موبایل کسب شده، خبر از یک عمل‌کرد فوق العاده می‌دهد. جالب است بدانید که این امتیاز حداقل سی هزار از بقیه‌ی گوشی‌های ثبت شده در بنچمارک بالاتر است.

با تحمین‌‌هایی که ما زده‌ایم نیز احتمالا علت کسب چنین امتیازی بخاطر داشتن ۲ گیگابایت رم اضافی نسبت به مدل‌های دیگر است. هرچند، در گذشته اعلام شد که XPlay 5 دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ ، ۶ گیگابایت رم، و یک صفحه‌ی ۵.۵ اینچی QHD خواهد بود.

منبع خبر همچنین تصاویر رندری نیز از پرچم‌دار آینده‌ی vivo منتشر کرده که در مورد آن‌ها باید گفت کمی با نمونه‌های قبلی که در اختیار داشتیم متفاوت هستند، هرچند نسبت یک رندر دیگری که منتشر شده، می‌توان تشابهاتی یافت که  نشان می‌دهد احتمالا در طراحی گوشی تغییراتی اعمال شده و رندرهای قبلی، طراحی نهایی نبوده‌اند.

با اینکه انتظار می‌رفت اطلاعاتی از این گوشی در رویداد بزرگ کنگره‌ حهانی موبایل ( MWC 2016 ) منتشر شود، با این حال خبری از پرچم‌دار آینده‌ی vivo نبود. در آخرین شایعه‌ی منتشر شده نیز مشخص شده که گوشی از تکنولوژی Hi-Fi 3.0 استفاده خواهد کرد. هرچند، اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد این تکنولوژی درز نشده، اما به نظر می‌رسد که از چند تراشه‌ پیشرفته‌ی صدا در گوشی به کار رفته است، درست مانند چیزی که در X6 Plus مشاهده شده.

منبع: GSMarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*