ماشین های شرکت MVM در اهواز

حضور ام وی ام با 5 محصول پرفروش در نمایشگاه خودرو اهواز + ویدیو

شرکت ام وی ام مدیران خودرو با 5 محصول جذاب و پرفروش، راهی نمایشگاه اهواز شده است تا شرایط فروش فوق العاده این محصولات را بهتر به مردم نشان دهد. در ادامه راجع به این شرایط بیشتر صحبت می‌کنیم.

نمایشگاه خودرو اهواز 1402 فرصتی شد تا مردم از نزدیک با محصولات جدید شرکت MVM مدیران خودرو بیشتر آشنا شوند و شرایط فروش آن‌ها را به صورت مستقیم، از زبان نماینده‌های فروش این شهر بشنوند.

خودروهای ام وی ام در نمایشگاه خودرو اهواز

برند ام وی ام در این نمایشگاه با 5 مورد از جدیدترین محصولات خود یعنی سدان‌های آریزو 5 برقی و ام وی ام آریزو 5 اسپرت، کراس اورهای ام وی ام ایکس 33 کراس، ایکس 22 پرو و کراس اوور پرچمدار ایکس 55 پرو، میزبان مردم بود.

ماشین های شرکت MVM در اهواز

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای برند ام وی ام در این نمایشگاه، آشنا شدن مردم با شرایط فروش محصولات این برند است. برای مثال، شما می‌توانید سدان آریزو 5 اسپرت را با پیش پرداخت 50 درصد (600 میلیون تومان) و اقساط بلند مدت 5 ساله و با تحویل 40 روزه، خریداری کنید.

خودروهای ام وی ام در نمایشگاه اهواز

همچنین مردم می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های رسمی ام وی ام در سراسر کشور، برای تست درایو یا همان تست رانندگی با محصولات این شرکت هم ثبت نام کنند تا قبل از خرید نهایی، به صورت کامل با دی ان ای و ذات خودروهای ام وی ام آشنا شوند. به علاوه بد نیست اشاره کنیم که تمام این محصولات در حال حاضر، در بازار خودرو ایران حضور دارند و تا دو سال، شامل سرویس‌های رایگان ام وی ام می‌شوند.

تاریخ برگزاری نمایشگاه خودرو اهواز 1402

خودروهای ام وی ام در نمایشگاه اهواز

این نمایشگاه از 14 دی ماه تا 17 دی ماه و به مدت 4 روز، از ساعت 4 بعد از ظهر تا 10 شب، میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. شرکت‌های ام وی ام، فونیکس، اکستریم، ایران خودرو دیزل، کی ام سی کرمان موتور، شایان دیزل، زامیاد و …، از مهم‌ترین نام‌هایی هستند که در این رویداد شرکت می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*