لپ تاپ های فوق باریک ایسر Swift مدل ۲۰۲۴

لپ تاپ های فوق باریک ایسر Swift با پردازنده جدید اینتل و هوش مصنوعی رونمایی شدند

لپ تاپ های فوق باریک ایسر Swift در سه مدل Acer Swift Go 14 و Swift Go 16 و همینطور Swift X 14 با نمایشگرهای اولد، پردازنده جدید اینتل و قابلیت‌های هوش مصنوعی رونمایی شدند.

کمپانی ایسر که در نمایشگاه CES 2024 حضور پیدا کرده، از نسل جدید لپ تاپ های فوق باریک ایسر Swift در سه نسخه Swift Go 14 و Swift Go 16 و همینطور Swift X 14 پرده برداری کرد. از تغییرات این نسل می‌توان به ارتقا سخت افزاری و حضور پررنگ هوش مصنوعی در زیر پوست آن‌ها اشاره کرد. در ادامه شما را بیشتر با اعضای این خانواده آشنا می‌کنیم.

نسل جدید لپ تاپ های ایسر Swift با طعم هوش مصنوعی

لپ تاپ های فوق باریک ایسر Swift مدل ۲۰۲۴ - لپ تاپ Acer Swift Go 16

Ace Swift Go 16

دو مدل Swift Go 14 و Swift Go 16 از پردازنده‌های جدید سری Core Ultra و پردازشگر گرافیکی یکپارچه Intel Arc قدرت می‌گیرند. قدرتمندترین نسخه هر دو لپ تاپ به پردازنده قوی Intel Core Ultra 9 185H مجهز هستند و از وای فای ۷ پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این ایسر ظرفیت رم و حافظه این نسل را دو برابر نسل قبلی کرده است. در حالی که حداکثر حافظه داخلی و رم نسل قبلی ۱ ترابایت و ۱۶ گیگابایت بود، این ظرفیت‌ها در نسل جدید به ۲ ترابایت و ۳۲ گیگابایت افزایش پیدا کرده‌اند.

لپ تاپ های فوق باریک ایسر Swift مدل ۲۰۲۴ - لپ تاپ Acer Swift Go 14

Acer Swift Go 14

از پورت‌های به‌کار رفته روی لپ تاپ های فوق باریک ایسر Swift می‌توان به دو پورت USB-C تاندربولت ۴، یک پورت USB-A، یک جک HDMI 2.1 و یک اسلات microSD اشاره کرد. مدل ۱۴ اینچی این خانواده یک پنل ۱۲۰ هرتزی IPS را در دسترس مشتریان می‌گذارد. اما اگر به یک نمایشگر OLED احتیاج دارید، شما می‌توانید آن را با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی سفارش دهید. این درحالیست که مدل ۱۶ اینچی روی پنل OLED خودش نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌کند.

سومین عضو این خانواده، Acer Swift X 14 است که قدرتمندترین پیکربندی آن شامل پردازنده Intel Core Ultra 7، کارت گرافیک قدرتمند RTX 4070 و یک نمایشگر ۱۴.۵ اینچی ۱۲۰ هرتزی می‌شود. رزولشون مدل OLED این لپ تاپ ۲۸۸۰ در ۱۸۸۰ پیکسل است، در حالی که نسخه IPS آن رزولوشن پایین‌تر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی دارد. حداکثر حافظه داخلی قابل سفارش روی آن ۱ ترابایت است و استفاده از حداکثر ۳۲ گیگابایت رم نیز امکان‌پذیر است.

لپ تاپ های فوق باریک ایسر Swift مدل ۲۰۲۴ - Acer Swift X 14

Acer Swift X 14

پیشرفت‌های تکنولوژیکی لپ تاپ‌های ایسر

اما جدا از سخت افزار ارتقا یافته، لپ تاپ های فوق باریک ایسر Swift از چندین تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی نیز برخوردارند. کیفیت میکروفون و وبکم روی آن‌ها به‌لطف هوش مصنوعی ارتقا پیدا خواهد کرد و فناوری DLSS 3.0 در مدل Swift X 14 می‌تواند عملکرد گرافیکی داخل بازی‌ها را بهبود ببخشد. هر سه مدل از تکنولوژی Intel AI Boost نیز پشتیبانی می‌کنند که به کاهش مصرف باتری لپ تاپ ایسر کمک خواهد کرد. یک دکمه اختصاصی برای دسترسی سریع به هوش مصنوعی Copilot نیز به کیبورد آن‌ها اضافه شده است.

مدل ۲۰۲۴ لپ تاپ های Acer Swift

صحبت از شارژ و مصرف باتری شد، ایسر وعده شارژدهی ۱۲.۵ ساعته روی مدل سوئیفت گو ۱۴ را می‌دهد. مدل سوئیفت گو ۱۶ نیز ۱۰ ساعت و نیم شارژدهی خواهد داشت. ولی میزان شارژدهی مدل سوئیفت ایکس ۱۴ اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*