پروژکتورهای سری Premiere سامسونگ

پروژکتورهای سری Premiere سامسونگ هر سطحی را به یک نمایشگر شفاف تبدیل می‌کنند

پروژکتورهای سری Premiere سامسونگ می‌توانند هر سطحی را به یک نمایشگر تبدیل کرده و بدون کنسول، اجرای بازی‌های ایکس باکس را امکان‌پذیر کنند.

سامسونگ برای تکمیل محصولات سینمای خانگی خود در CES 2024 لاس وگاس، پروژکتورهای سری Premiere را در کنار تلویزیون‌ها و ساندبارهای جدیدش رونمایی کرد. چهار ویدیو پروژکتور از سری پریمیر سامسونگ در این رویداد معرفی شده که دو مدل Premiere 8K و Premiere 5 بهترین آن‌ها هستند. اعضای این خانواده از قابلیت جذاب Lightwarp نیز برخوردارند که هر شیء یا سطحی را به یک صفحه نمایش تعاملی تبدیل می‌کند.

فناوری‌های پیشرفته پروژکتورهای سری Premiere سامسونگ

سامسونگ می‌گوید این نخستین باری است که از فناوری‌های پیشرفته این‌چنینی به‌جز صنعت، در بخش خانگی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابزارهای به‌کار رفته در پروژکتورهای Samsung Premiere به شما اجازه می‌دهند هر محتوایی را روی هر سطحی که دوست دارید پخش کنید. یک داشبورد قابل تنظیم با ویجت‌های مختلف ساعت، آب و هوا و غیره نیز در دسترس کاربران قرار خواهد داشت. فقط کافیست روی دستگاه ضربه بزنید  تا با آن تعامل برقرار کنید. به‌طور مثال روی یک صفحه یادداشت بنویسید و یا روی یک میز بازی کنید.

پروژکتورهای سری Premiere سامسونگ

تمام پروژکتورهای سامسونگ که در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شوند، به “Gaming Hub” مخصوص بازی مجهز هستند. بخشی که به‌لطف آن می‌توانید بدون کنسول، به هزاران بازی دسترسی پیدا کنید و از اجرای آن‌ها لذت ببرید. علاوه بر این اگر به نمایش محتوای بصری نیازی نداشتید هم می‌توانید از هر چهار مدل این خانواده به‌عنوان اسپیکر هوشمند استفاده کنید.

پروژکتور Samsung Premiere 5

این شرکت، پروژکتور جدید Premiere 5 را یک مدل همه‌کاره در این خانواده معرفی می‌کند. سامسونگ می‌گوید آن «کوتاه پرتاب‌ترین پروژکتور سه لیزری جهان» است و وزن ۱.۵ کیلوگرمی و ابعاد ۱۳.۷ در ۱۳.۷ در ۲۰ سانتی‌متری (عرض در عمق در ارتفاع) دارد. این ابعاد و وزن به شما اجازه می‌دهد به‌راحتی پروژکتور را در منزل‌تان جابجا کنید. استندی که به‌همراه آن عرضه می‌شود هم به شما اجازه خواهد داد بدون مشکل بتوانید تصاویر را روی میز پخش کنید.

پروژکتورهای سری Premiere سامسونگ

سامسونگ می‌گوید با قرار دادن پریمیر ۵ در فاصله ۱۷ اینچی (حدودا ۴۰ سانتی‌متر) از دیوار، این دیوایس می‌تواند تصویری در ابعاد ۱۰۰ اینچی را با تنظیم خودکار فوکسو و تعادل رنگ به‌نمایش بگذارد. یک کلید چندمنظوره نیز روی آن تعبیه شده که امکان تغییر حالت، اتصال به موبایل و خاموش کردن حالت پروژکشن و تبدیل به اسپیکر بی‌سیم را فراهم می‌کند. شما همچنین می‌توانید با ضربه زدن روی دستگاه، صفحه نمایش گوشی هوشمندتان را هم از طریق آن روی دیوار بیاندازید. علاوه بر این، یک بلندگوی ۱۰ واتی داخلی نیز وجود دارد که قادر به پخش صدایی پر حجم و باکیفیت است.

پروژکتور Samsung Premiere 8K

بالارده‌ترین عضو این خانواده، پروژکتور Premiere 8K است که اولین ویدیو پروژکتور 8K مجهز به اتصال بی‌سیم برای دستگاه‌های کابلی شما است. در واقع سامسونگ از باکس بی‌سیم One Connect که همراه تلویزیون‌های 8K این شرکت عرضه می‌شود، در کنار این پروژکتور استفاده کرده تا تمام کابل‌های شما به آن متصل شود. سپس این باکس به‌صورت بی‌سیم با پروژکتور ارتباط برقرار خواهد کرد و می‌تواند از فاصله حداکثر ۱۰ متری به آن متصل بماند.

باکس One Connect در پروژکتورهای سری Premiere سامسونگ

باکس One Connect سامسونگ

سامسونگ می‌گوید Premiere 8K همچنین اولین پروژکتوری است که توانایی ترکیب خروجی صوتی ۱۰۰ واتی با ۸.۲.۲ کانال دالبی اتموس و تکنولوژی Sound on Screen را دارد؛ قابلیتی که باعث می‌شود تصور کنید صدا از روی صفحه پروژکت شده در حال پخش است و نه اسپیکرهای اسپیکر. این دیوایس می‌تواند با فاصله ۱۲ اینچی (حدود ۳۰ سانتی‌متری) از دیوار تصاویری به اندازه ۱۵۰ اینچ را به‌نمایش بگذارد. این درحالیست که به‌ادعای سامسونگ، رقبا برای انجام آن به فاصله ۵ متری نیاز دارند. همچنین نیازی نیست نگران کمبود محتوای 8K باشید، این گجت از تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی خودش می‌تواند محتوایی با کیفیت 4K را به 8K ارتقا دهد.

پروژکتورهای سری Premiere سامسونگ در نمایشگاه CES 2024

در انتها نیز دو مدل Premiere 7 و Premiere 9 را داریم که هر دو پروژکتور پرتاب کوتاه به‌لطف پردازنده Quantum 4K خود می‌توانند تصاویری روشن و شفاف را روی پرده بیاندازند. سامسونگ می‌گوید این دو نیز از فناوری صوتی دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*