هوش مصنوعی Copilot در مرورگر مایکروسافت اج اندروید

هوش مصنوعی Copilot به نسخه اندرویدی مرورگر مایکروسافت اج اضافه شد + آموزش استفاده

اخیرا هوش مصنوعی Copilot به نسخه اندرویدی مرورگر مایکروسافت اج اضافه شده است. با ما همراه شوید تا نحوه استفاده و کار با آن را یاد بگیرید.

مایکروسافت در حال افزایش و بهبود قابلیت‌های هوش مصنوعی Copilot در مرورگر اج در اندروید و دسکتاپ است. اخیرا این شرکت گزینه اسکرین شات را به نسخه ویندوزی کوپایلوت در مرورگر اج اضافه کرده است. حالا در نسخه اندرویدی مرورگر اج گزینه‌های جدیدی مثل Ask Copilot و Generate AI Images به عکس‌ها اضافه شده است. بنابراین اکنون می‌توانید با یک راست کلیک در Copilot از ویژگی جدید مایکروسافت در مرورگر اج استفاده کنید.

اکنون Microsoft Copilot در مرورگر Edge موبایل در دسترس است و برنامه‌های اختصاصی در آی او اس و اندروید دارد. مرورگر اج در اندروید می‌تواند ویدیوها (با حالت سریع) و فایل‌های PDF را خلاصه کند و با پشتیبانی از افزونه‌‌های چت می‌توانید از آن‌ها برای ایجاد آهنگ استفاده کنید. دقیقا هر کاری که در نسخه دسکتاپ انجام می‌دهید را در این نسخه هم می‌توان انجام داد.

مایکروسافت اج موبایل با ویژگی Copilot chat with Images در اندروید

Copilot می‌تواند استوری‌ها و را خلاصه کند و با کمک هوش مصنوعی تصاویر زیبایی را با استفاده از فناوری DALL-E-3 ایجاد کند. اگر می‌خواهید در مورد هر تصویری اطلاعات کسب کنید، می‌توانید روی آیکون Copilot در پایین صفحه ضربه بزنید و از آلبوم یا گالری گوشی خود تصویری را انتخاب کنید.

هوش مصنوعی Copilot در مرورگر مایکروسافت اج اندروید

اکنون مایکروسافت با افزودن گزینه‌های جدید Ask Copilot و Generate AI images در حال بهبود توانایی کاربران برای استفاده از هوش مصنوعی Copilot است. نحوه فعال کردن آن به صورت زیر است:

  1. آخرین نسخه Edge را در گوشی اندرویدی خود اجرا کنید.
  2. وارد سایت edge://flags شوید.
  3. نسخه موبایل Copilot را پیدا کنید و زبانه Mobile Copilot Chat With images را فعال کنید.
  4. مجددا مرورگر اج را باز کنید.
  5. وارد صفحاتی شوید که تصویر دارند، روی یکی از آن‌ تصاویر راست کلیک کرده و گزینه‌ Ask Copilot یا Generate AI images را انتخاب کنید.
  6. اکنون آن تصویر در کادر چت ظاهر می‌شود، کادری که در آن توضیحات لازم برای ایجاد یک عکس را می‌نویسید تا هوش مصنوعی آن را برای شما خلق کند.

انتظار داریم که گزینه Generate AI images همانطور که از نامش پیداست بدون نیاز به درخواست Copilot کار کند. انتظار می‌رود که در به‌روزرسانی‌های آینده به آن پرداخته شود. با این حال برداشت شما از ویژگی جدید Chat with images by Copilot در مرورگر اج چیست؟نظر خود را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*